Thursday, July 22, 2010

kenyataan yg sangat menyakitkan...

hurmm.......kesedihan kembali lagi...aku baru je ingin merasakan keceriaan dlm hidupku tp timbul plak masalah baru...dah la mslah aku dgn lecturer aku tu x slesai lagi skarang ni plak mlibatkan cinta tiga segi...aku x sangka ini yg terjadi akhirnya..aku mmg tahu si dia menyayangi org lain...tp aku fikirkan sblum ni si gadis tu xtau pun soal perasaan aku ni...rupa2nye selama aku post kat fb tntg kesedihan aku ni diorg phm pd sape aku tujukan post tu...si dia juga cakap kat aku dia phm ape yg aku rsakan...tp knapa dia masih wt aku cmtu???dia wt aku t'tunggu-tunggu pd sesuatu yg x psti...hati aku t'luka sangat...bukan aku je tp si gadis itu juga...aku rasa bersalah sangat pada gadis tu krn x mahu ade hati lain t'luka dia melepaskan si dia..si gadis tu baik sangat dgn aku..ambil berat pasal aku..xnk tgk aku sedih..aku rasa b'salah sgt..adakah aku yg salah???aku tahu si dia mmg kecewa...tp inilah padahnya bila semuanye ingin dimiliki...semua ni sangat melukakan hati aku...aku mmg terlalu sayangkan dia tp dia dah wt hati aku hancur...tiada lagi peluang slps ini...ini yg t'akhir...aku ingin lupakan semuanye...pergilah kau dari hidupku...aku relakan kau dgn si gadis yg sangat kau sayangi...walaupun hati aku t'luka...biarkan aku brundur diri utk menjaga hati ini....

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon