Monday, August 30, 2010

ditinggalkan...

aku sendirian melalui lorong2 sepi....
tiada lagi teman2 yg setia menemani disisi....
aku ditinggalkan oleh teman2 yg sangat aku percayai....

aku tahu aku yg salah...
tp korang dah hukum aku camni...
korang sisihkan aku...
aku sedih sangat...
korang biarkan aku t'kapai-kapai sendirian..
seolah-olah merelakan aku hanyut dgn duniaku sendiri...

aku tahu...
tiada lg ruang utk aku dihati korang...
korang memang bencikan aku...
aku terima...
aku terima semuanya andai itu kehendak ALLAH padaku....

namun...
pernahkah korang mengerti perasaan aku????
ketika aku perlukan korang disisi aku...
korang xde pun...
korang biarkan aku sendirian...kesunyian...
ade korang semua faham....

ade yg cakap memahami...
padahal tak pun...
walau ape pun......
terima kasih ku ucapkan kerana korang sudi menjadi temanku...
memberi nasihat utkku....
semua tu akan ku ingati sehingga ke akhir hayatku....

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon