Thursday, August 12, 2010

kenapa & bagaimana??????????

Sekarang ni dah masuk bulan ramadhan al-mubarak....hurmmm...cpt sgguh rasenye...huhuhu...masuk hr ni dah seminggu aku x b'hubung dgn sue...aku rindukan dia sebenarnya...tp dia marahkan aku...dia xnak maafkan aku...aku tahu salah aku...

tapi sampai bila dia nk hukum aku????dah berapa kali aku mintak maaf dgn dia tp dia xnak maafkan aku...dia seolah-olah nk hukum aku...aku sedar semua tu memang silap aku...tp masa tu aku keliru...aku bingung....aku memang x boleh nk lupakan lg si dia...

sue jugak x boleh nk paksa aku utk lupakan si dia...terlalu sukar utk aku...tp aku akn cuba utk lupakan dia...kerna ku tahu hati dia bukan lah utk aku...tapi macam mana caranya utk aku lupakan dia???dan kenapa dia masih ada dlm fikiran aku ni????ssah utk aku katakan...

hakikatnya aku memang terlalu sayangkan dia...sue bila kau akan maafkan aku...kita dah lama kawan...semenjak zaman sekolah lg...hurmmm.....aku sedih sgt....tp dia kenala cuba utk faham situasi aku....walau macam mana pun aku akan cuba utk berbaik semula dgn dia....


aku harap dia akan lembut hati dan dpt maafkan aku...aku x kisah seandainya dia dah xnk pedulikan aku lg..
tapi aku harap dia dpt maafkan aku dan terima aku balik sbg kawan dia...

Ya Allah kau tolonglah aku...lembutkanlah hati kwnku ini...semoga ukhwah antara kami berkekalan hingga ke akhirnya...aminn......

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon