Wednesday, September 8, 2010

derita merindu....

salam......haisyyyy......knapa la ngn aku ni???
ptg2 cmni org tgh duk sbuk2 wt persiapan utk buka puasa...
aku plak tgh angau dlm kerinduan....adoi....penat la menanggung rindu sendirian ni...
hurmm....tp aku mmg t'lalu rindukan dia pun....rindu sangat....
macam2 kerja dah aku wt utk hilangkan rasa rindu kat dia....
tapi dia tetap dlm fikiran aku ni....
aku nk mesej dia pun hurmmmm.....entah la...
aku tau dia xkan layan aku ni...
dalam hati dia cuma org tu je...aku ni plak hanya tmpt wt hilang sunyi dia je.....
saat ini...ketika ini...aku rindu sgt kat dia..
terlalu rindu....
tiap kali aku online kat fb aku sntiasa ttunggu-tunggu dia..
tp bila dia online dia x tegur pun aku...
padahal aku ni dh tanggung rindu kat dia....
kalau aku nak tegur dia....
jangan harap la...
aku xkan begitu mudah utk menunjukkan segala perasaan aku ni...
apa yg aku tahu sekarang ni hanya dia yg aku rindukan...
sampai bilakah harus aku pendam semua kerinduan yg b'sarang di hati aku ni???
hurmmmm.....aku pun xtau...
bilakah semua ni akan berakhir?????

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon