Thursday, September 23, 2010

hanya dia....

salam....hari ni aku nk gtau yg aku dh jumpa ngn dia...
aku jumpa ngn dia ari selasa......
hurmmm...lepas sudah rinduku ini...he3...
lgpun saat2 cmni aku sgt perlukan dia dekat ngn aku...
masa dia ajak aku keluar aku rasa hepy sgt...
lgpun masa tu memang aku perlukan dia..
masa tu aku rindu sgt kat dia....
nk sgt jumpa dia....
bila aku dh jumpa dia aku rasa lega...
lepas segalanya....hu3...
kesedihan aku ngn fatin....
tp dia xtau sbb apa fatin sisihkan aku...
aku pun xnk dia tau...

cuma aku pelik sikit..
knapa dia dh xnk bg aku tanya psl yg sorg lg tu...
aku memang pelik...
apa sebenarnye yg dh jadi ngn diorg tu...
hurmm...biarla...
cuma yg aku harapkan xde lg benda2 psl dia yg akn wt aku t'luka lg....
cukupla...aku dh x sanggup nk hadapinya lg...
lgpun hanya dia sahaja yg ada dlm hati aku ni...
aku memang sayangkan dia...terlalu sayang....
tp siapa aku sebenarnya pd dia????
siapa aku di sisi dia yg sebenarnya???
persoalan aku yg masih lg belum t'jawab.....
sampai bila aku pun xtau.....

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon