kembali ke kampus

7:37:00 PM
Salam......ermmmm....pejam celik pejam celik dh 2 minggu aku cuti beraya...
cepat sungguh masa b'lalu...
esok aku dah nk balik kampus utk teruskan balik sesi pengajian aku..
tp kerja2 aku x siap lg....adoi....rasa malas la plak nk balik...he3...
kadang2 tu rasa x sedia lg nk balik kampus...
ye la kan...aku pun xtau lg ape yg bakal aku tempuhi bila balik kampus ni...
adakah airmata lagi????arghhhhhh!!!!!asyik2 airmata je....
aku dah penat bazirkan airmata aku...
tp org x phm pun makna disebalik airmata aku tu...

aku pasti apabila aku dh melangkah masuk ke pintu UITM....
ujian begitu banyak menanti aku...
yg pasti segala-galanya akn m'buatkan hati aku ni t'luka...
entahla....aku pun xtau...
tp sekurang-kurangnye aku dh b'sedia utk hadapi semua ujian tu...
aku harap kali ni aku dpt hadapinya...

hurmmm....kerja2 assignment aku punyerla banyak...
tp satu pun x siap lg....adoi....he3...
apa nk jd la ngn aku nih.....
erm....aku akn cube siapkan jgk...
walaupun last minit....hik3...
tu je la yg aku tau...
wt kerja last minit...
pastu mula la kelam kabut....
padan ngn muka aku nih....
sape sruh tanggguhkan kerja....
sekarang trimalah padahnya...huhuhuhu...

balik ke kampus gk dpt temukan balik aku n dia....
aku memang rindu sgt kat dia...
x sabar rasanya nk jumpa ngn dia...
tp yg ni pun xtau la....
adakah akn timbul masalah baru???
yg pstinya hati aku akn sakit lagi...
hurmmmmm....entah la....
banyak betol cabaran utk aku nih...

Ya Allah....
Kau berikanlah aku kekuatan utk aku hadapi semua dugaanMu dgn tenang & sabar...
ssungguhnya aku pasrah dgn segala ujian yg Kau berikan utkku ini...
tabahkan hatiku ini....

Artikel Terkait

Previous
Next Post »

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :) EmoticonEmoticon