Wednesday, September 1, 2010

kenapa ini yg terjadi??

seminggu lagi umat islam akan menyambut lebaran...
ramai kawan2ku yg tak sabar nak balik ke rumah masing2...
aku plak???entah la....rasa cam x hepy je nk raya tahun ni...
hidup aku sekarang ni penuh dgn episod duka dan airmata....
nak tau kenapa????sebabnya kawan baik aku sendiri dah xnk kawan ngn aku lg..
aku sedih sgt....
aku rindukan saat2 kami bersama dahulu...
aku sayangkan dia...
tapi dia juga sanggup tinggalkan aku sendirian...
aku sangat sedih...
aku dah tiada lagi kawan yg paling rapat dgn aku...
aku merasakan sendirian...
sukar utk aku menerima semua kejadian yg menimpa aku sekarang ni....
kenapa aku ditinggalkan???
korang tinggalkan aku keseorangan begini...
temanku kini hanyalah airmata..
korang semua biarkan aku hidup dgn seribu rasa penyesalan..
sukarkah utk korang bg aku peluang terakhir???

utk kawanku yg tersayang Fatin Fatihah....
aku kecewa sgt bila kau pun tinggalkan aku...
sisihkan aku...pulaukan aku....
selama ni aku fikir kau memahami aku...
tp kau juga x bg aku peluang...
aku tahu kau xnk aku hancur...
aku rindu sgt saat2 kita b'sama dulu...
tp skarang ni kita dah smakin jauh...
aku sedih sangat....
aku harap suatu hari nanti kita akn jd kwn baik cm dulu lg...
aku akan menanti nya fatin...
walaupun aku yg t'luka....

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon