Thursday, September 9, 2010

ramadhan pergi....syawal kembali...

Assalamualaikum wrh.wbkth....hari ni 30 ramadhan iaitu hari t'akhir d bulan yg penuh dgn keberkatan ni....esok adalah 1 syawal yg mna mrupakan hr kemenangn bg umat islam...
slama sebulan kita b'pu
asa...
aku di uji dgn pelbagai dgaan...
boleh dikatakan sbulan ni diriku ditemani dgn airmata...
dugaan yg begitu menguji ksabaran aku...
m'buat hati aku t'luka...
aku dipulaukan oleh kwn2 yg sgt ak
u syg...
aku ditinggalkan saat aku mmerlukan mrk...
yg ada hanyalah airmata m'jadi peneman...
sampai sekarang aku masih x dpt kmaafan dr mereka....
tp aku nasib baik walaupun mrk pulaukan aku...
aku masih ada ika n fafar yg mnemani hr2 sedihku...
kalau mrk xde aku pun xtau la cmner ngn diri aku ni...
aku harap sue, fatin n tiera akn
maafkn aku...
yg sgt aku harapkan adalah dr sue n fatin...

apabila aku t'dgr takbir raya di radio...airmata ku jatuh ke pipi..
esok dh raya....
org lain semua hepy nk smbut raya esok...
tapi aku b'temankan airmata dan hati yg penuh dgn kelukaan...
knp dia wt aku cmni????

adakah dia salahkan aku krn org tu tinggalkan dia???
adakah aku yg bersal
ah???
pernah dia fikir apa yg aku rasa selama ni????
dia cakap dia faham...
mungkin dia faham...tp dia x fikirkan tntang ape yg aku rasakan tu...
saat ni hati aku mmg t'luka...
dan jugak t'lalu sukar utk aku maafkan dia...
walaupun aku mmg x dpt nk tipu diri aku ni...
aku msih lg sygkn dia...
t'lalu syg..
.
malahan sentiasa menunggu mesej dr dia...
tp semuanya hampa...penantian aku hanyalah sia2 je...
dia smemangnya xkn mesej aku ni...
aku sedar siapa aku pd dia...
x ubah spt kekasih gelap....
hahaha...lucula plak...tp itulah hakikatnya...
perkara yg sgt aku sedih adalah kw
n2 aku sukar maafkan aku....
semuanya krn dia...
mmg aku yg bodoh...xtau nk pilih antara sahabat n cinta...
tp biarlah...biarkan ia b'lalu...
semoga lebaran ini m'buka pintu hati mrk utk maafkan aku...

mungkin jugak esok akn ada kegembiraan utk aku...
pabila aku dpt main ngn Aira n adk se
pupu baru...Nik Husna Liana....
hanya mrk la p'hibur duka ku....
budak2 la yg m'beri aku kegembiraan dan senyuman...
aku boleh ketawa dgn mrk...
terutama dgn Aira....dia sememangnya m'ceriakan aku...
m'buat aku jd lupakan sgala kdukaan aku....
aku mmg hepy sgt dgn bdk2 ni....
kak long syg Aira....mmmuuaaahhha....
apapun aku nk uc
apkan...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...MAAF ZAHIR & BATIN...



Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon