Saturday, September 11, 2010

raya yg membahagiakan...

Salam....hari ni aku rasa hepy sgt....
sbbnye aku dpt jumpe ngn kwn2 lama aku....
hari ni aku g braya umah diela...
so, kat sana lah aku dpt jumpe ngn bdk2 kls aku dlu...
rindu sgt2 kat diorg...
aku memang hepy sgt...
hr ni gk tiera dh tegur aku...
tp cam dingin la sikit...
yg penting dia nk cakap gk ngn aku...
tu pun dh wt aku bhgia sgt....
walaupun sue n fatin masih lg x dpt nk maafkn aku...

hurmmm....biar lah sue tu...
apa yg penting pd aku adalah fatin....
aku rndukan p'sahabatan kami dulu...
rindu sgt...
tp biar la yg masa yg menentukan...
yg penting hari ni hari bahagia aku....
dpt jumpe dgn ehem2....he3....

ni je la yg ade td....
walaupun sikit je tp meriah sgt...
aku rasa hepy sgt dpt jumpe ngn diorg...
hilang segala kesedihan aku...huhuhu

ni plak yg perempuan...lg sikit..
tp memang hepy...
kwn2 lame aku la penyembuh duka aku....
thanks to all of you...
aku syg sgt kat korg....

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon