Tuesday, September 28, 2010

salahkah jika aku menyayangi????

salam......sebenarnye aku nk update blog ni maren..
tp line x berapa ok...lgpun maren ade lah bday s'seorg yg pernah m'jadi istimewa di hati aku ni...he3..
boleh dikatakan sampai sekarang aku masih lg mengingati dia walaupun dh xde prasaan istimewa tu..
maren gk adalah hari yg sgt mngejutkan aku..
aku n fatin kena panggil kat Dr. Ng...
kiteorg kena sesi kauseling...
aku memang x sangka Dr. Ng akn panggil aku n dia...
kiteorg same2 kena marah...
sebabnya masing2 degil n ego...
ya...aku memang degil...aku akuinya..
tapi fatin tetap x dpt nk maafkan aku..
aku rasa kesalahan aku bukan pd dia..
tp pd sue..aku memang sedih...
namun apa yg mampu aku lakukan..
aku hanya mampu berdoa je..
semoga diorang lembut hati dan dpt maafkan aku..
hurmmmm....lgpun diorg memang x boleh nk paksa aku..
semua tu hak aku...
hidup aku...aku tahu diorg ambk brat psl aku..
tp diorg hanya boleh nasihat je...
selepas tu segala pilihan di tangan aku...
aku yg berhak utk menentukan...
selepas apa yg t'jadi pd aku..
aku jd takut utk m'percayai kwn sendiri...
aku takut pisang akn b'buah 2 kali..
aku juga x sanggup lagi kehilangan kawan2 yg aku sayang...
bila aku fikir dgn cara bodoh aku ni..
knapa aku harus mengenali dia dan menyayangi dia???
kenapa semua ni menimpa aku????
kenapa aku mnyimpan perasaan kat dia???
aku dh kehilangan kwn2 aku krn dia...
kerana kebodohan aku ni...
hurmmm....nk di ungkit pun x guna...
benda dh jadi....mngkin ada hkmah di sebalik tiap t'jadi kat aku ni...

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon