Monday, September 6, 2010

tidakku mengerti

hurmmmm.....sekarang ni ada ssuatu yg b'main-main kat fikiran aku....
aku sendiri pun xtau apa yg dah jadi antara abg aku n kakakku....
sebenarnya sampai bila bnda ni nak habis????
aku dah letih dgn semua permainan yg dicipta abg aku tu.....
sampai sekarang aku masih xtau apa yg dia inginkan....
entahla...memang aku sayangkan dia ..
t'lalu sayang..tp aku tahu siapa pilihan hati dia...
aku ni plak hanya tmpat dia wt hilang rasa sunyi je...
aku sedar semua tu...kadang2 aku pun cmtu gk...
time aku rasa sunyi aku nk sangat dia ada dekat aku...
tapi aku ni ada ke perasaan pd dia sbnarnya????
aku sendiri pun x pasti...
adakah hanya ingin main2 atau pun mmg aku ada perasaan pd dia tanpa aku sedar....

ataupun hanya satu perasaan ingin memiliki sahaja????entahla....
adakalanya aku rasakan aku sayang sgt pd dia...
adakalanya gk aku rasakan aku langsung xde perasaan kat dia....
arghhhhhh!!!!keliru la aku cmni.....
dia plak???lagi la aku x paham....
apa yg dia nk dari aku sebenarnya????
tapi aku pun bodoh gk...ikut je semua rentak p'mainan dia...
seolah-olah aku ni dah dikawal oleh dia..
akhirnya...aku gk yg merana....
hurmmmm....kenapa la ngn aku ni???
mmg semua ni sukar utk dimengerti...
aku mmg x paham....
makin tambah keliru aku ada la..
aku ni pun satu...t'lalu ikutkan hati dan prasaan...
last2 aku gk yg sakit...
hurmmmm...aku mmg xtau apa yg harus aku lakukan...
tutup fb???entah la...
dia boleh cari gk...no fon aku ada lg...
lainla kalau aku tukar nombor telefon...
mungkin tu je caranya utk aku jauhkan diri aku dr dia...
lupakan dia...tinggalkan dia..
biarkan dia merasakan erti kehilangan...
walau macam mana pun aku mesti lakukan jugak..
walupun aku tahu mmg ssh utk dilakukan..
aku mesti wt jugak...tekad!!!!

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon