memiliki tapi x mencintai....

9:44:00 AM
salam....pagi ni aku dah wt kuar statement yg pelik ckit kat fb aku...
MEMILIKI TAPI X MENCINTAI....aku boleh dpt ayt ni dr komen si dia...
aku curi tgk sebenarnye...he3...tp klu aku x tgk aku xtau dia wt kuar ayt gtu...
aku memang pelik..apa mksudnye sbnarnye???adakah pd aku???
kalau aku fikirkan secara logik ada betulnye ayat tu..
memiliki tp x mencintai.....dia boleh memiliki aku tp ade ke cinta dlm hati dia utk aku ni???
aku memang x paham....arghhhhhh!!!!!
apa maksudye????aku pening....keliru....
kalau betul la mksud ayt tu utk aku...
aku ni hnya la insan yg dpt miliki jasad shaja...
sedangkan ht dia bkn utk aku...
aku memang x sangka...tp aku mesti tahu jugak...
sampai bila aku harus jd gni???
aku x sanggup perasaan aku dipermainkan..
tahukah dia hati aku ni terlalu menyayangi dia??
aku ketepikan org lain yg begitu sayangkan aku kerana dia...
aku dh kecewakan org tu...aku dh wt dia terluka krn aku..
semua nye krana perasaan aku yg bodoh ni...
tunggu si dia tu...betapa hancurnye hati aku ni...

kenapa aku?????
kenapa wt aku cmni???
kalau xde rasa cinta terus terang je la..
x payah wt aku ternanti-nanti cmni..
dh macam org bodoh dh aku ni...
kwn2 aku sisihkan aku kerana dia....
arghhhh!!!!!!!!!!!!walau macam mna pun aku mesti cari jawapannye...
dan jawapan tu hanya pd dia....

Artikel Terkait

Previous
Next Post »

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :) EmoticonEmoticon