Thursday, November 18, 2010

tawar hati...

salam aidiladha....
hari ni adalah hari raya yg kedua...
byk betol daging kat umh aku...
esk lusa mulala rasa sakit pale sbb mkn daging byk sgt..hu3...
hurmmm...aku x sangka ade jgk yg nk ajk aku couple...
sebenarnye aku dh tawar hati nk ade gewe...
dulu memang aku teringin nk ade buah hati sendiri...
sape xnk ade buah hati bila tgk kwn2 aku dh ade buah hati...
sedangkan aku xde pun..adik aku sndiri dh ade buah hati...
masuk kali ni dh 3 kali tukar pakwe...
aku plak...xde langsung...hu3..
aku memang dh tawar hati nk terima lelaki dlm hidup aku sbg kekasih...
aku pun xtau la nape jd cmni...
mungkin hati aku dh terlalu luka krn dia.
lagi pun aku takut nk terima lelaki sbg kekasih..
biarlah mase yg menentukan siapakah lelaki yg berjaya buka pintu hati aku ni...
memang aku masih sayangkan dia...
walaupun aku sendiri xtau dia anggap aku ni spt apa...
tp buat mase sekarang aku memang xnk terima sesiapa...
utk jd kawan boleh...
kalau utk lebih dari tu myb sukar utk aku terima...

aku pun dh x percaya sgt lelaki ni...
pd aku semuanye same je...
luar je nampak baik...
tapi kat belakang perangai mcm hantu...
aku xnk silap pilih...
aku dh serik...
dh byk kali aku dilukai...
aku x sanggup utk dilukai lg...
walaupun org yg suka aku tu phm jiwa aku...
namun sukar utk percayainye...
biarlah takdir yg menentukan segalanya...
aku pasrah ats segala ketentuan tuhan utk aku...

1 komen so far

ezwan a.k.a salam imtihan : hurmm..npe perlu kte bersedih jka x mndt cinte manusia..sdgkn kte amat terleka bahwe MAHA PENCIPTA lbey menyayangi kte..
wahai shbt..jgn bersedih..ketahuilah ALLAH sntasie merindui tangisan sedih hambanya...
hurmm..jgn rsau insyaALLAH satu hari nnti ketemui jua pasanganmu..ALLAH sentiasa bersama org yg bersabar

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon