aku bosan!!!!

1:17:00 AM
hai...
salam maal hijrah 1432M....
cepat mase berlalu...dh masuk tahun baru ...iaitu awal Muharam...
ade lagi dlm lebih kurg 3 minggu utk masuk tahun baru 2011....
hurmm...sebenarnya....aku bosan la...
dh berapa minggu cuti...
aku dok umh je...
bosan gler...kerja aku seharian online je 24 jam..
kadang2 tu bosan jgk...
lambatnya nk bukak sem baru....
nak kuar ngn kawan2 lama pun bajet kurg...

aku ni memang x sabar nk masuk sem baru...
dapat jumpa ngn kawan2...
lepak same2...hehehe...
dok umh ni pun bosan...
dah la asyik kena dok sorang je...
bila dok sorang fikiran aku mulala melayang...
fikir benda yg bukan2....aishhh...
last2...aku yg sedih...
bila dok u lain sikit...
aku ade kawan2 utk berbual..
dok umh ni pun ade adik laki...
bukan boleh wt bual sgt...wt gaduh ade la..hehehe..

kalau la aku boleh kuar kerja lg best..
hilang sikit bosan aku ni...
boleh jgk tambah duit utk bekalan nk masuk sem baru...
nk tunggu ptptn...lmbt la sikit...huhu..
hurmmm....memang bosan....
arghhhhhh!!!!
k la ye...daaaa!!

Artikel Terkait

Previous
Next Post »

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :) EmoticonEmoticon