gemuk ke kurus???

1:14:00 AM
Assalamualaikum...
hai korg sumer???ade dh tdow ke???he3..
ak x dpt nk tdow lg..
sbbnye aku baru je lps makan nasi...hahahah...
lewat gler aku makan...
sebenarnya...begitu la rutin aku sejak akhir2 ni...
asyik makan lewat malam je...
tp tubuh aku neh x naik2 jgk...
kurus keding cmtu jgk..huhuhu..
aku bukannye apa...
berat aku ni x smpai 40kg....
aisehhh!! malu wooo...
dh la x normal ngn tinggi aku...
habis2 pun nak la smpai 40kg...
ni x sampai pun.....
x padan dgn umur aku yg dh nk msuk 20 tahun ni...huhuhu..
tp dulu...masa aku kat sekolah dulu..
aku ni berat jgk..
sampai jgk 40...
sejak lepas wt pembedahan ni...
berat aku semakin kurang..
nk kata kurang makan...
aku rasa t'lebih makan ade la..hehehe..
boleh dikatakan asyik nk makan je...
klu aku makan nasi..
mmg x sah klu x penuh pinggan..
tp x naik jgk berat aku neh..
dok maintain ctu jerk...

mesti ade yg pelikkan..
yerr la...setengah org xnk naik berat badan..
tp aku nk plak...
aku pun bukannya nk suruh jd gemuk sgt...
just utk dptkan BMI yg normal...
sesuai dgn ketinggian aku neh...
tu jerk...
klu gemuk sgt pun takut nnti x larat plak nk jln...
tambah plak dgn keadaan aku yg smemangnya b'masalah sikit...huhuhu..
ape boleh buat...ujian tuhan...
aku pasrah...

k la yer...
ak dh penat...
k...gud nite...wassalam....

Artikel Terkait

Previous
Next Post »

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :) EmoticonEmoticon