kucing...

12:49:00 AM
hai....
hurmmm...malam ni aku cter psl kucing...he3..
entah la..rase nk cter pasal kucing je...
sebenarnya aku ni sukakan kucing...
rumah aku pun memang bela beberapa ekor kucing...
dulu aku memang suka sgt main ngn kucing...
kadang2 tu tidur pun dgn kucing..he3..
tp sekarang ni aku kurang sikit manja ngn kucing...
aku pun xtau nape...hu3..
mungkin sbb kucing kat rumah aku neh dh kurang...
yg adenya hanyalah kucing yg pd mulanya menumpang terus je jd penghuni tetap...
kalau dulu..waktu aku kecil2 dulu msti ade org bg kucing kat family aku..
sebab diorang tau adk-beradik aku ni suka main n manja dgn kucing...
boleh dikatakan rumah aku x pernah putus dgn kucing...
yang hilang pasti ade pengganti...


kucing aku yang ni aku bg nama tabby...
tabby ni antara yg lame jgk la dok kat rumah aku..
tp tabby ni dah mati...hu3..
istimewanya kucing aku yg ni...
suara dia...cm xde suara gtu...
lucu la bila dgr dia wt 'meow'..
cm serak la jgk...kiteorg pnggil dia kucing bisu...hahaha...
tabby ni suka sgt masuk dlm plastik...
pantang nmpak plastik yg terbuka luas..mesti dia masuk...


haaa...ni plak antara kucing aku yg paling lincah...
kiteorg panggil dia toyeng...sebenarnya oren..
tp nk bg sdp sikit panggil la toyeng..hahaha...
kucing aku yg ni mmg lincah...suka main2...
kadang2 tu usik kucing2 yg lain...hahaha...
kalau dia nk tidur...mesti dia tekan2 kat tempat tidur dia tu...
cm nk peratakan la...haha...
kadang2 tu jgk kat tangan aku pun dia boleh tekan...haha...
pelik2 kucing aku ni...
toyeng ni ade lg kat umh aku..
sihat lg..tp dh tua la..

erm...aku paling suka main ngn ank2 kucing...
kalau nmpk kucing yg comel..aku mmg geram...hihi...
tapi sekarang ni aku dh kurang sikit dgn kucing...
dulu..kalau aku sedih aku suka cakap ngn kucing...
biarlah dia x phm pun ape yg aku cakap...
drpd cakap ngn manusia yg boleh paham tp wt2 x phm...
baik aku ngn kucing yg sememangnya x paham langsung ape yg aku cakap...hahaha..
ok la...bye3!!!



Artikel Terkait

Previous
Next Post »

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :) EmoticonEmoticon