mampukah aku utk melupakan????

2:24:00 AM
hai....
jam sekarang menunjukkan hmpir 2.30am...
org lain dh pun diulit mimpi...
tp aku masih lg x dpt nk lelapkan mata ni...
aishhhh!!! nape la ngn aku ni???
hr ni aku nk post sesuatu tentang soal hati & perasaan aku neh...
lantak la org nk kata ape pun...
ni blog aku...
so, aku punyer pasal la nk post ape pun..huk3...

ermm...aku rasa mungkin dh tiba masenye utk aku lupakan dia...
sepatutnya dr dulu lg aku lupakan dia...
tp aku ni tetap gk x dapat lupakan dia...
nasihat org xnak dgr...
akhirnya..aku jgk yg sakit...
aku ni memang degilkan???
hurmmm....aku tahu...
memang sukar utk aku lupakan dia...
tp aku harus lakukan juga...
dh t'lalu byk aku pendamkan rasa hati aku ni kat dia...
tiap kali aku jmpa dia...
aku x dpt nk luahkan segalanya kat dia...
aku rasa spt mulut aku ni terkunci bila b'hadapan dgn dia...
kenapa ssh sgt hahh????


arghhhh!!! memang sakit bila pendamkan...
tp sampai bila aku boleh tahan...
aku tahu dia dh x sayang aku lg spt dulu....
result exam aku pun semakin menurun sbbkn hal ni...
dia xtau pun...
aku yg kna tanggung sorang2...
tapi mampukah aku utk berjauhan dgn dia???
mampukah aku utk lupakan dia???
sedangkan setiap kali aku cuba utk melupakannya...
begitu byk kenangan yg t'cipta b'main-main di fikiran aku...
yerrr...dia pernah mencipta memori dgn aku...
namun...apa yg harus aku lakukan??
aku mesti lupakan dia...
tp mampukah aku???
sedangkan perasaan kasih dan sayang tu kian meninggi...
aku memang buntu...
utk terima org lain dlm hidup ku???
sukar utk aku lakukan buat masa sekarang ni...

Ya Allah...tolonglah aku....
aku ingin lupakan dia...
aku xnak lg dibayangi dgn bayang2 dia..
jauhkanlah aku dr dia...
luputkan ingatan ku dr mengingati dia..
segalanya tentang dia...
aku ingin lupakan...
sekiranya tuhan ingin mengambil ingatan ku...
dia la paling aku xnk ingt...
aku nk hapuskan dia dr ingatan aku...
segalanya kenangan yg t'cipta antara aku dan dia...
hurmmmm....

ok la...cukupla dulu...
aku nk paksa mata aku ni utk tidow...
k la...daaa...

Artikel Terkait

Previous
Next Post »

1 komen:

Write komen
Anonymous
AUTHOR
December 15, 2010 at 3:05 PM delete

hiduup ini milik allah,bkn milik kita,kita hanya blh merancang,dia tentukan,so jgn nak wat sesuuka hati je,ingat doasa pahala

Reply
avatar

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :) EmoticonEmoticon