Monday, December 27, 2010

tak sabar...

Assalamualaikum.....
nk tau x ape yg tak sbr tu????
hehehe...sebenarnya...
x sabar nk balik kampus la...
rndu nk jmpa ngn kwn2...huhuhu...
ermm...x sangka...
cpt msa b'lalu...
aku dh masuk sem 4...
maknanya aku ada lg 2 sem nk habis diploma...
wah...x sabarnye nk habis diploma...
lepas tu smbung ijazah...

bermulanya sem baru..
aku dh pasang semangat baru...
aku nk perbaiki segala kelemahan aku...
aku nk naikkan lg pointer aku utk sem bru ni...
aku xnk jatuh lg...
aku jgk nk jd seorang gadis yg kuat...
aku xnk jd lemah lg...
aku harus kuat utk hadapi segala ujian yg melanda ku...

sem 4 ni jgk aku dh tukar kelas...
dh 3 sem aku dok kls sama...
so, utk sem ni...
aku nk tukar arah plak...
aku masuk kelas lain....
banyak kenangan aku kat kls tu...
dr sem 1 lg...CSD1CA...CSD2CA n CSD3CA...
kwn2 sekelas aku dh byk tolong aku...
aku dh byk t'hutang budi ngn diorg...
sekurang-kurangnya...ade jgk kenangn aku ngn diorg...
ssh senang bersama...


ni la rakan2 sekelas aku...
sumer perempuan...
kls CSD3CA...
xde bdk laki pun...hehehe...


ni plak kenangn part 1...
rindu seh....
bdk2 lg time neh...huhuhu..


hurmmm...pape pun...
sem baru ni aku nk mulakan hidup baru...
aku nk lupakan segalanya yg pahit...
aku tahu mgkin ssh...
tp akn aku cuba lakukan jgk...
ermm...k la ye...
bye...

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon