ditinggalkan...

ditinggalkan...

4:19:00 PM 0
aku sendirian melalui lorong2 sepi....
tiada lagi teman2 yg setia menemani disisi....
aku ditinggalkan oleh teman2 yg sangat aku percayai....

aku tahu aku yg salah...
tp korang dah hukum aku camni...
korang sisihkan aku...
aku sedih sangat...
korang biarkan aku t'kapai-kapai sendirian..
seolah-olah merelakan aku hanyut dgn duniaku sendiri...

aku tahu...
tiada lg ruang utk aku dihati korang...
korang memang bencikan aku...
aku terima...
aku terima semuanya andai itu kehendak ALLAH padaku....

namun...
pernahkah korang mengerti perasaan aku????
ketika aku perlukan korang disisi aku...
korang xde pun...
korang biarkan aku sendirian...kesunyian...
ade korang semua faham....

ade yg cakap memahami...
padahal tak pun...
walau ape pun......
terima kasih ku ucapkan kerana korang sudi menjadi temanku...
memberi nasihat utkku....
semua tu akan ku ingati sehingga ke akhir hayatku....

airmata menjadi temanku....

12:20:00 AM 1
saat aku bersendirian...airmata ku t'lalu mudah jatuh ke pipi....
sudah ku tahan tp semakin laju ia mengalir m'basahi pipiku ini.....hati yg di lukai...
ditinggalkan oleh insan2 yg amat aku sayangi....
kenapa ini semua t'jadi pd ku????aku rindukan mereka....
aku perlukan mereka....

aku t'lalu sygkan mereka...tp mereka dah wt hati aku t'luka...
jiwaku sengsara...
aku ditinggalkan pd saat aku amat memerlukan mereka...
mengapa???apa salah ku kau buat begini padaku???
tiap masa dan tiap saat..
hanya airmata m'jadi temanku...seolah-olah memahami kepedihan yg aku rasai..



airmata lah yg m'jadi temaanku
di kala aku kesunyian...
hati ku hancur....
hanya Tuhan je yg tahu isi hati ku dan keperitan yg aku alami...
apa yg mampu aku lakukan sekarang...
hanyalah b'doa agar aku diberi kekuatan utk m'hadapi semua ni...



Ya Allah...tenangkanlah hati hamba-Mu ini...
Leraikanlah segala kekusutan yg melanda jiwaku ini...
Berikanlah aku ketabahan utk menempuhi liku2 hidup...

Ya Allah...Engkau lindungilah aku..
Berkatkanlah daku dgn limpahan iman..
Agar tabahku menghadapi dugaan...
Agar tidakku b'henti dipertengahan..

Aminn...

selamat jalan kawanku...

1:15:00 PM 0
Sedih sgt bila maren 13.8.2010 yah tepon kat aku dan bgtau aku dia ngn salihah nk g Mesir doh...sedih sgt...2 org lagi kwn baikku pergi meninggalkanku krana smbung blajar jauh...semuanye duk jauh pd aku...sedih sgt..huhuhu

pah pun jauh jgk....balik pun 2 tahun skali...kalu salihah ngn yah lg la jauh...luar negara plop tu...msti susah nk balik...hurmm....
ape nk buat.....setiap pertemuan pasti ada perpisahan...


ni adalah kenangan kami bersama...ni masa kiteorg g kb....rndu sgt saat ni...

cyg kamoo semua!!!

lepas ni mirah plop nk balik Jordan....adu la....semuanye duk jauh....lepas ni merindu la aku kat korang semua...huhuhu...



ni la mirah....gambar ni mase reunion kelas....huhuhu....rindunye.....

Walaupun kita semua b'jauhan tapi sentiasa dekat di hati......

luv u all....mmmmuaaahhh!!!

kenapa & bagaimana??????????

3:05:00 PM 0
Sekarang ni dah masuk bulan ramadhan al-mubarak....hurmmm...cpt sgguh rasenye...huhuhu...masuk hr ni dah seminggu aku x b'hubung dgn sue...aku rindukan dia sebenarnya...tp dia marahkan aku...dia xnak maafkan aku...aku tahu salah aku...

tapi sampai bila dia nk hukum aku????dah berapa kali aku mintak maaf dgn dia tp dia xnak maafkan aku...dia seolah-olah nk hukum aku...aku sedar semua tu memang silap aku...tp masa tu aku keliru...aku bingung....aku memang x boleh nk lupakan lg si dia...

sue jugak x boleh nk paksa aku utk lupakan si dia...terlalu sukar utk aku...tp aku akn cuba utk lupakan dia...kerna ku tahu hati dia bukan lah utk aku...tapi macam mana caranya utk aku lupakan dia???dan kenapa dia masih ada dlm fikiran aku ni????ssah utk aku katakan...

hakikatnya aku memang terlalu sayangkan dia...sue bila kau akan maafkan aku...kita dah lama kawan...semenjak zaman sekolah lg...hurmmm.....aku sedih sgt....tp dia kenala cuba utk faham situasi aku....walau macam mana pun aku akan cuba utk berbaik semula dgn dia....


aku harap dia akan lembut hati dan dpt maafkan aku...aku x kisah seandainya dia dah xnk pedulikan aku lg..
tapi aku harap dia dpt maafkan aku dan terima aku balik sbg kawan dia...

Ya Allah kau tolonglah aku...lembutkanlah hati kwnku ini...semoga ukhwah antara kami berkekalan hingga ke akhirnya...aminn......