Friday, January 14, 2011

cabaran lagi...

Assalamualaikum...
ermmm...kali ni aku nk cter tentang jadual klas aku yg berubah..
hurmmm...sedih rasenye bila tgk jadual baru tu..
kelas aku bertindih lagi...
aku nk wt cmne lagi aku pun dh xtau..
dh naik pening kepala aku bila fikir tentang masalah aku yg ni...
ape yg harus aku lakukan lagi???
nk kena jmpa kp lg ke???
arghhhh!!! rase cm dh malas je nk g jmpe kp...
nnti x pasal2 dia suruh aku drop jgk...
aku xnk!!!!
walau macam mana pun..
aku harus teruskan jgk subjek yg kena repeat tu...

dah la kelas aku pun kat tingkat yg tinggi..
sabar je la...
tp tentang kelas kat tingkat tinggi tu aku ok je..
xde masalah pun..
cuma sekarang ni tentang jadual aku yg clash tu..
adoyai...sakit dh pale aku fikirkan tentang ni...
aku dh gtau kat PA aku tentang masalah ni...
aku haraap jadual aku akn ok lepas ni...
kalau x..sampai akhir sem pun x habis tentang masalah jadual aku ni...

ok la...
bye....

No comments:

Post a Comment

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)