Tuesday, January 18, 2011

merindu....

Assalamualaikum...
hai....bln ni aku jarang wt kuar entry t'baru...
lgpun line wifi kat kolej x berapa ok la...
so, aku pun rasa malas la nk post kat blog neh...hehe..
ok la...tajuk hari ni merindu...
nk tau rndu kat sape???
aku rindu kat dia..
xtau la nape...
sejak akhir2 ni asyik teringat kat dia...
hurmmmm...aku xnk.dh ingt kat dia sbnarnya..
tp jd teringat jgk...



sebenarnya sem ni aku dh rasa tenang sikit...
aku dapat bg tumpuan kat dlm kelas...
mungkin ada hikmah disebalik aku n dia berjauhan..
walaupun aku x dpt nk tipu diri aku sendiri..
yang aku ni memang rindu kat dia...
walau macammana pun..
aku harus lupakan dia jugak..
aku mesti kuatkan semangat aku..
aku boleh lupakan dia..
yerr..aku mesti yakin kat diri aku sendiri...
biar la semua tu menjadi kenangan terindah wt aku sepanjang perkenalan aku n dia...

ok la ye..
aku chow dlu...
daaaaa...


Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon