Thursday, February 10, 2011

celebrate aku punyer bday...

Assalamualaikum...
Hai korang sumer...
kali ni aku nk cter pasal sambut bday aku maren kat pcb..
aku pun bukannya nk wat sangat..
tp kawan2 aku yang nak sangat aku wt..
so, aku pun setuju je la..
kiteoarang pergi berenam..
aku, fatin, hajar, anis, mimah n nadia..
Nadia tu pun sambut bday ngn aku gk..
kirenye smbut utk 2 org la ni...

kek tu pd mulanya aku yang nak beli..
tp ika plak yg tolong sponsor kan..hehehe..
sebabnya dia x dpt ikut jgk..
ermm..memang x seronok sbb ika x ikut kiteorg..
ye la.. selalunya kalau aku n fatin kuar dia ade gk..
rase x cukup grup la plak..

ni la kek bday aku n nadia...

lps je kiteorang makan2 kat pcb tu..
kiteorang pun sembahyang asar dulu..
lps tu g la wakaf che yeh...
fuhhhh..penat gler jalan2 kat situ..
tp best..
aku dpt kain..hadiah dr Hajar..he3..

hadiah dr hajar..

Fatin plak bagi handsock kat aku..
terima kasih korang..
cyg la korang...mmuahhh!!!

hadiah dr fatin..

lps tu kiteorang nak balik..
jadi la plak satu tragedi kat kat situ..
Fatin terlanggar bumper kereta orang..
takut gak masa tu..
dah la kereta tu kiteorang pinjam dgn En. Azmi..
Pengurus asrama kiteorang..he3..
hurmmm...nasib baik x teruk sangat..
lucu pun ade jugak..
adoyai....siap boleh gelak lagi lepas tu..

pape pun...maren aku rasa enjoy sangat..
terima kasih aku ucapkan kat kawan2 aku..
korang dh wt aku rasa hepy sangat..
ada masa kite kuar lagi..hehehe...
ok la ye...
bye...

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon