my befday..

12:28:00 PM
Assalamualaikum..
ermm..maren adalah 4.2.2011..
tarikh tu adalah tarikh befday aku..
sekarang aku dh masuk 20 tahun..
cpt sgguh masa berlalu..
dh masuk angka 2 dh..hu3..
hurmm..syukur la..aku masih lagi diberi kesempatan utk bernyawa dimuka bumi tuhan ni..
terima kasih pd kwn2 yang wish bday aku..
cuma org yng aku nanti2kan x wish pun bday aku..
sedih gk rsa..
tp biarlah..
mungkin segalanya dh berakhir..


aku pun dah masuk 20 tahun..
so, aku nekad..
kali ni aku nk lupakan dia jgk..
aku xnk lagi ada kaitan dgn dia..
aku benci dia..
sukar utk aku terima dia lagi dalam hidup aku..
cukup la hati aku ni di sakiti..
aku dh x mmpu nk sabar lg dgn dia ..
yer..aku x dpt nak tipu diri aku..
aku memang masih sayangkan dia..
tp..cukuplah..
aku dh x mampu nk hadapi semua ni lagi..
hati aku memang betol2 terluka..

so,sekarang ni..
aku nk tumpu kat study..
sem ni aku mesti dekan..
aku mesti capai jgk target aku tu..
ermm..ok la ye..
bye..

Artikel Terkait

Previous
Next Post »

2 komen

Write komen
noraim
AUTHOR
February 5, 2011 at 7:57 PM delete

happy belated birthday tie ;)

Reply
avatar
nuur an nor
AUTHOR
February 6, 2011 at 11:56 AM delete

semoga tercapai cita2 kamu utk lupakan dia dan juga dpt dekan sem ni....sy follow kamu

Reply
avatar

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :) EmoticonEmoticon