playful kiss

5:12:00 PM
Assalamualaikum...
hai...entry kali ni aku nk cter tntang satu cter korea yg aku tgk..
bg aku cter ni memang best...
sory yer utk cik Noraim...
sy nk post jgk...hehehe..
cter nye adalah playful kiss
cter ni bukan la drama korea pertama yg aku tgk..
dh byk dh..
cume pd aku jln cter playful kiss ni lain ckit..
cter ni x byk sgt konflik...
kelakar je bnyk...




ok la...
cter ni tentang sorg bdk perempuan sukakan sorg bdk laki..
macam2 dia lakukan utk menarik perhatian laki tu..
tp laki tu wt derk je..
geram gk aku tgk..
ah...laki..memang ego...
emo plak aku ni...hahaha...
tp aku kagum ngn perempuan tu...
sbb dia setia dgn laki tu...
sebenarnya aku x tengok habis lg cter ni...hehehe
so, aku xtau la lg ending dia...
aku pun memang exited jgk ar tgk cter ni...

ok la...
habis dh cter aku utk entry kali ni...
bye...

Artikel Terkait

Previous
Next Post »

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :) EmoticonEmoticon