risau...

10:48:00 AM
Assalamualaiku..
hai korang sumer...
sejak 2 3 hari ni aku jd kurang selera makan..
kalau aku mkn nasi pun sekali sehari je..
aku pun xtau nape..
perut rasa lapar tp xnk makan..
hurmm...nk kata rndu kat dia???
aku dh jmpa dgn dia..hahaha!!!
gler betol aku ni..
hari tu bukan main lagi kata nk lupakan dia..
akhirnya jumpa balik...
lepass tu siap boleh bergurau lagi..
seolah-olah takde ape2..
entah la..aku pun tak faham la dgn dia tu..

ok la..sebenarnya cter aku ni bukannya pasal dia pun..
xde kaitan pun...
just mukadimah je...hehehe..
jgn marah ek...
sebenarnya aku risau tentang kawan aku..
dh berapa hari dia xde kat kolej..
aku risau gk..
takut jadi apa2 kat dia..
aku pun sampai jd stress memikirkan hal ni..
sampai hilang selera makan..
hurmmm...manala dia pergi???
aku rindu sgt kat dia...
balik la...

ok la ye..
aku xnk cter panjang sgt..
aku chow dlu..
bye..

Artikel Terkait

Previous
Next Post »

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :) EmoticonEmoticon