Sunday, March 20, 2011

bunga-bunga cinta...

Assalamualaikum...
ketemu kembali...
ok la...nmpk tjuk entry aku tuhs...
bunga-bunga cinta...
mesti korg fikir pelik2 kan??
mesti kata aku nk jiwang lg...hehehe..
xde la..
bunga-bunga cinta tu tajuk lagu...
lagu tu sekarang sdg berkumandang kat blog ku sekarang...
best x???huhuhu..
lagu ni adalah OST Dalam Mihrab Cinta...
dinyanyikan oleh Asmirandah ft Dude Herlino..
aku suka dgr lagu ni...
sayu je lirik dia...
penuh makna tu...hehehe...
ni liriknya...

Dude Feat Asmirandah – Bunga-bunga Cinta [OST Dalam Mihrab Cinta]

Asmirandah:
Tak pernah terlintas di benakku
Saat pertama kita bertemu
Sesuatu yang indah tumbuh dalam gundah
Harum dan merekah

Dude:
Tulus hatimu buka mataku
Tegar jiwamu hapus raguku
Memboncah di hati harapan dan suci
Menyatukan janji

Asmirandah & Dude:
Bunga-bunga cinta indah bersemi
Diantara harap pinta padanya
Tuhan tautkanlah cinta di hati
Berpadu indah dalam mihrab cinta

Dude:
Tulus hatimu buka mataku
Tegar jiwamu hapus raguku
Memboncah di hati harapan dan suci
Menyatukan janji

Asmirandah & Dude:
Bunga-bunga cinta indah bersemi
Diantara harap pinta padanya
Tuhan tautkanlah cinta di hati
Berpadu indah dalam mihrab cinta

Asmirandah & Dude:
Tak pernah terlintas di benakku
Saat pertama kita bertemu
Sesuatu yang indah tumbuh dalam gundah
Harum dan merekah

Asmirandah & Dude:
Memboncah di hati
Harapan dan suci
Dalam mihrab cinta


hari ni aku dok dgr lagu ni...x tukar lagu lain dh...hehehe...lagu ni mmg best..mendayu je...

ok la...aku chow dulu...

bye2...


Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon