my lovely roomate

7:17:00 PM
Assalamualaikum....
nampak tajuk entry aku tuhs...
kali ni aku cter psl rumet2 aku sepanjang 4 sem aku dok kat tho1/105...
fuhhhh...4 sem dok bilik sama...
dan jgk 3 sem dpt rumet sama...
ada gk yg kata kat aku pasang kabel kat uitm tuhs...hahaha!!!
gler tol la...aku ni mana la kenal dgn org atas...
ni ckp psg kabel plak..
xde makna la...
dh rezeki aku..nk wt cmne...hehehe...

ok la...sekarang aku mulakan dgn rumet pertama aku..
iaitu Fatin Fatihah yg merupakan sahabat terbaik aku kat uitm tu..
tu dulu la..sekarang x lg..
semuanya tinggal kenangan...
3 sem aku sebilik dgn dia..
tp dia selalu balik umh..
tinggal aku...bosan gk..xde kwn nk berbual...hu3..
sekarang ni dia dok umh..
x dok kolej lg..
tmbh plak aku pun dh x kwn dgn dia lg...


Fatin Fatihah

rumet kedua plak kak Azah...
dia adalah rumet aku masa part 1...
sama dgn fatin...
tp kiteorg sebilik 1 sem je la..
dia baik cuma kadang x suka cakap ngn org...
tension aku jd dok dlm bilik tu...huhu..
utk kak Azah ni aku xde gmbr dia...

seterusnya ialah kak Nurhuda Hazwani a.k.a kak wani...
merupakan kakak kesayangan aku..
dia plak rumet aku masa part 2...
masih lg sama dgn Fatin...
rumet yg sporting...
faham jiwa aku..
maklumlah...sama2 ank sulong...he3..
boleh dikatakan tempat aku meluahkan masalah...
tq kak wani cz jd rumet yg baik utk ore..
cyg kamooo!!!

kak Nurhuda Hazwani a.k.a kak wani

masa part 3 ni lain ckit..
bilik aku yg pd asalnya 3 org sebilik terpaksa jd 4..
sbbnya tmbh sorg lg..
iaitu PSS..penginapan sahabat sejati...
pd mulanya aku memang terkejut dpt bdk PSS dlm bilik aku..
ssh gk nk terima..
tp lepas tu ok je...
sbb aku jarang dok kat bilik..
rumet aku tu ialah Wan Azreena atau mesra dgn nama Ayot dan sorg lg kak na..
masih lg dgn Fatin...
kak na tu aku x kenal sgt..
sbb aku jarang dok kat bilik...
so, rumet masa part 3 aku x berapa rapat..
setakat rakan sebilik je...
gmbr diorg pun aku xde...

ok la...ni plak rumet aku utk sem ni..
junior..part 2..kos akaun..
merupakan sahabat baik..
sama mcm aku n fatin dulu...
mereka ialah Nur sakina Amira a.k.a Qiena...
dan sorang lg plak Nurul Hafizah a.k.a PiPi...
tiada lg Fatin Fatihah...hu3..
dua org ni memang sporting habis...
perangai pun lebih kurang je dgn aku ni....
yg penting satu bilik tu anak sulong...he3..
yg lainnye sejak aku dpt rumet cm diorang aku rasakan jd sedikit matang...
myb sbb diorg muda pd aku kot..
tmbh plak dpt title 'kak'...hehehe...
tp diorg tu ok je...
menceriakan suasana...


Qiena


PiPi

ok la ye..
tu je la cter aku kali ni...
sem dpn aku cter lg masa rumet lain..
tu pun kalau dpt rumet lain...
k...bye2....




p/s: utk kak wani, qna n pipi...i ambk gmbr u all kat fb...he3..
jgn mrh ek...
cyg korg....mmuahhhh!!!!

Artikel Terkait

Previous
Next Post »

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :) EmoticonEmoticon