Wednesday, June 1, 2011

sedih...kecewa...keliru...

Assalamualaikum...
post utk bln baru adalah sedih...
hurmmm....aku memang sedih...
entah la....
arghhhhh!!! rase nk nangis je sekarang ni...
tp airmata ni dh kering...
aku pun dh malas nk bazirkan airmata aku krn org yg sama...
xde maknanya...

ermmm...nape keliru ek???
hati aku ni dh jmpe pengganti ke???
hurmmm...entah la..
ade gk rase hepy bila jumpe ngn org tu..
cuma yg pelik skrg ni rasa berbunga-bunga hati aku ni...
teringat kat org tu je..

adakah org tu yg bakal m'jadi p'ganti si dia???
ataupun ini hanyalah mainan perasaan aku sahaja...
aku harap utk kali dia la orgnya..
aku dh malas nk tunggu si dia lagi..
terlalu sakit hati aku ni...
kalau boleh aku nk sgt lupakan dia...
lupakan segala memori dgn dia...
xnk ingat dh...
tp...mampukah aku???
hurmmm...

ok la...
aku chow dulu...
bye33..



Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon