Monday, February 28, 2011

kolej xde air!!!!

Assalamualaikum...
sekarang ni adalah sesi aku nk lepaskan geram...
kolej xde air!!!! uwaaaaa....
tension gler aku ni..
aku nk mandi....
sejak akhir2 ni kolej selalu xde air..
adoi...tension aku dibuatnya...
hurmmm..susah la gni...


kalau la camni selalu..susah la kiteorang sumer...
ni yg wt aku rasa nk balik umah je ni...
waaaa!!!! stress nya aku cmni...
cepat la ada air...
aku nk mandi..
tu la..sape suruh mandi lewat2...
sekarang dh xde air..
padan muka...hurmmm...

ok la...
malas dh aku nk membebel panjang..
bye2..

Monday, February 21, 2011

risau...

Assalamualaiku..
hai korang sumer...
sejak 2 3 hari ni aku jd kurang selera makan..
kalau aku mkn nasi pun sekali sehari je..
aku pun xtau nape..
perut rasa lapar tp xnk makan..
hurmm...nk kata rndu kat dia???
aku dh jmpa dgn dia..hahaha!!!
gler betol aku ni..
hari tu bukan main lagi kata nk lupakan dia..
akhirnya jumpa balik...
lepass tu siap boleh bergurau lagi..
seolah-olah takde ape2..
entah la..aku pun tak faham la dgn dia tu..

ok la..sebenarnya cter aku ni bukannya pasal dia pun..
xde kaitan pun...
just mukadimah je...hehehe..
jgn marah ek...
sebenarnya aku risau tentang kawan aku..
dh berapa hari dia xde kat kolej..
aku risau gk..
takut jadi apa2 kat dia..
aku pun sampai jd stress memikirkan hal ni..
sampai hilang selera makan..
hurmmm...manala dia pergi???
aku rindu sgt kat dia...
balik la...

ok la ye..
aku xnk cter panjang sgt..
aku chow dlu..
bye..

Thursday, February 17, 2011

tangisan ku lagi..

Assalamualaikum...
hai...hari ni aku telah mengalirkan airmata lg kerana si dia..
ini adalah airmata pertama aku utk umur aku 20 tahun...(ayat xleh blah ar)hahaha..
Ya Allah..sakitnya hati aku...
aku dpt story baru pasal dia...
senior aku yg cter...
dia gtau kat aku..
si dia dh ada org lain..
yg buat aku geramnya lagi..
dia bgtau kat perempuan tu jgn gtau kat sape2..
dasar laki x boleh dipercayai...
aku benci la dia...
aku benci sgt...

aku tau...dia nk main2...
Ya Allah..bila la dia nk berubah???
x cukup lagi ke apa dia dh wt aku selama ni???
kerana dia aku hilang kepercayaan kat laki...
semua laki sama je..
x boleh dipercayai..
hanya tau nk mainkan perasaan perempuan je...

kali ni aku kena buat jgk...
aku mesti jauhkan diri aku dari dia..
aku x percaya kat dia lagi..
aku benci dia...
benci sgt!!!!
hurmmmm.....

sampai kat sini dulu luahan aku utk kali ni...
bye....

playful kiss

Assalamualaikum...
hai...entry kali ni aku nk cter tntang satu cter korea yg aku tgk..
bg aku cter ni memang best...
sory yer utk cik Noraim...
sy nk post jgk...hehehe..
cter nye adalah playful kiss
cter ni bukan la drama korea pertama yg aku tgk..
dh byk dh..
cume pd aku jln cter playful kiss ni lain ckit..
cter ni x byk sgt konflik...
kelakar je bnyk...




ok la...
cter ni tentang sorg bdk perempuan sukakan sorg bdk laki..
macam2 dia lakukan utk menarik perhatian laki tu..
tp laki tu wt derk je..
geram gk aku tgk..
ah...laki..memang ego...
emo plak aku ni...hahaha...
tp aku kagum ngn perempuan tu...
sbb dia setia dgn laki tu...
sebenarnya aku x tengok habis lg cter ni...hehehe
so, aku xtau la lg ending dia...
aku pun memang exited jgk ar tgk cter ni...

ok la...
habis dh cter aku utk entry kali ni...
bye...

Thursday, February 10, 2011

celebrate aku punyer bday...

Assalamualaikum...
Hai korang sumer...
kali ni aku nk cter pasal sambut bday aku maren kat pcb..
aku pun bukannya nk wat sangat..
tp kawan2 aku yang nak sangat aku wt..
so, aku pun setuju je la..
kiteoarang pergi berenam..
aku, fatin, hajar, anis, mimah n nadia..
Nadia tu pun sambut bday ngn aku gk..
kirenye smbut utk 2 org la ni...

kek tu pd mulanya aku yang nak beli..
tp ika plak yg tolong sponsor kan..hehehe..
sebabnya dia x dpt ikut jgk..
ermm..memang x seronok sbb ika x ikut kiteorg..
ye la.. selalunya kalau aku n fatin kuar dia ade gk..
rase x cukup grup la plak..

ni la kek bday aku n nadia...

lps je kiteorang makan2 kat pcb tu..
kiteorang pun sembahyang asar dulu..
lps tu g la wakaf che yeh...
fuhhhh..penat gler jalan2 kat situ..
tp best..
aku dpt kain..hadiah dr Hajar..he3..

hadiah dr hajar..

Fatin plak bagi handsock kat aku..
terima kasih korang..
cyg la korang...mmuahhh!!!

hadiah dr fatin..

lps tu kiteorang nak balik..
jadi la plak satu tragedi kat kat situ..
Fatin terlanggar bumper kereta orang..
takut gak masa tu..
dah la kereta tu kiteorang pinjam dgn En. Azmi..
Pengurus asrama kiteorang..he3..
hurmmm...nasib baik x teruk sangat..
lucu pun ade jugak..
adoyai....siap boleh gelak lagi lepas tu..

pape pun...maren aku rasa enjoy sangat..
terima kasih aku ucapkan kat kawan2 aku..
korang dh wt aku rasa hepy sangat..
ada masa kite kuar lagi..hehehe...
ok la ye...
bye...

Saturday, February 5, 2011

my befday..

Assalamualaikum..
ermm..maren adalah 4.2.2011..
tarikh tu adalah tarikh befday aku..
sekarang aku dh masuk 20 tahun..
cpt sgguh masa berlalu..
dh masuk angka 2 dh..hu3..
hurmm..syukur la..aku masih lagi diberi kesempatan utk bernyawa dimuka bumi tuhan ni..
terima kasih pd kwn2 yang wish bday aku..
cuma org yng aku nanti2kan x wish pun bday aku..
sedih gk rsa..
tp biarlah..
mungkin segalanya dh berakhir..


aku pun dah masuk 20 tahun..
so, aku nekad..
kali ni aku nk lupakan dia jgk..
aku xnk lagi ada kaitan dgn dia..
aku benci dia..
sukar utk aku terima dia lagi dalam hidup aku..
cukup la hati aku ni di sakiti..
aku dh x mmpu nk sabar lg dgn dia ..
yer..aku x dpt nak tipu diri aku..
aku memang masih sayangkan dia..
tp..cukuplah..
aku dh x mampu nk hadapi semua ni lagi..
hati aku memang betol2 terluka..

so,sekarang ni..
aku nk tumpu kat study..
sem ni aku mesti dekan..
aku mesti capai jgk target aku tu..
ermm..ok la ye..
bye..