test.....quiz.....test...

test.....quiz.....test...

9:12:00 PM 0
Assalamualaikum...
wahhh....full gler aku minggu ni..
test..quiz n test...
esk test linear algebra...
hari rabu quiz qmt...
hari khamis test calculus...
hurmmmm...sumernya aku x study lg...
tp sempat lg main blog n fb...hahahaha!!!

nk jawab ape la esk ni???huhuhu...
ok la...
kalau algebra aku ok lg kot..
qmt pun bleh la jgk..
cuma sekarang ni calculus...
aduss....susah gk tu...
walaupun aku adalah budak repeat..
sepatutnya aku dh kacang dgn bnda tu..
tp masih sama jgk...
camner la ni...
walau cmner pun...
aku akn usaha gk...
x lama dh nk final ni..
takut gk...

ok la....aku chow dulu...
nk study algebra...
k...bye....
Andainya awk tahu....

Andainya awk tahu....

6:41:00 PM 0
Assalamulaikum...
hahhhh...nmpk tajuk tuhs....hehehe...
Andainya awk tahu...
sy sayang sgt kat awk..hahaha!!!
ok la...aku nk share satu benda ngn korang sumer...
terutama utk lelaki..silalah baca ek....huhuhu...
tentang luahan seorang wanita...
ni dia bendanya...

Andainya lelaki tahu..Apabila seorang perempuan jatuh cinta,lelaki itu tidak semestinya punya segalanya tetapi lelaki itu adalah segalanya di hatinya.Andainya lelaki tahu..Apabila seorang perempuan itu mengalirkan air mata, itu bukan bermakna dia lemah, tetapi dia sedang mencari kekuatan untuk terus tabah menyintai lelaki itu.Andainya lelaki tahu..Apabila seorang perempuan marah, memang dia tidak mampu mengawal perasaannya tapi percayalah, itulah maknanya dia sangat mengambil berat dan menyayangi lelaki itu. Lihat saja pasangan yang baru bercinta, mereka jarang bergaduh. Tetapi percayalah semakin bertambah sayang mereka pada seseorang, semakin pula banyak pertelingkahan yang berlaku.Andainya lelaki tahu..Apabila perempuan bercakap banyak, dia tidak pernah bermaksud untuk membuat anda rimas, tapi dia mahu lelaki mengenalinya dengan lebih dekat.Andainya lelaki tahu..Apabila perempuan berkata dia mahu anda berubah, itu bukan bermakna dia tidak mahu menerima anda seadanya, tetapi dia mahu menjadikan anda lebih baik, bukan untuk dirinya, tetapi untuk masa depan anda.Andai lelaki tahu..Apabila perempuan cemburu dan tidak percayakan anda, bukan bermakna dia tidak sayang..tetapi dia terlalu sayangkan anda dan masih mengangap anda anak kecil yang masih memerlukan sepenuh perhatian. Kadang2 dia terlalu risau sekiranya terlalu percaya, anda akan mengkhianati kepercayaan yang diberi. Naluri keibuannya sangat kuat. Dia hanya mahukan yang terbaik untuk anda.Andai lelaki tahu..Apabila perempuan merajuk, jangan kata dia mengada-ngada. Dia bukannya mahu dipujuk dengan wang ringgit atau hadiah sedozen, tetapi cukup dengan perhatian yang boleh buat perempuan rasa dihargai.Andai lelaki tahu..Apabila perempuan jarang mengatakan ‘i love u’, itu tidak bermaksud dia tidak menyintai tetapi dia mahu lelaki itu merasai sendiri cintanya, bukan hanya hadir dari kata-kata tetapi juga melalui bahasa tubuhnya.Andai lelaki tahu..Apabila perempuan kata dia rindu sama kamu, dia benar-benar maksudkannya. Apabila berjauhan, bayanganmu akan sentiasa bermain di mata.Andai lelaki tahu..Apabila perempuan kata lelaki lain itu lebih baik dari kamu, jangan percaya kata-katanya kerana dia hanya mahu menguji kamu. Dia mahu melihat sejauh mana kamu sanggup menjadi yang terbaik di matanya. Walaupun sebenarnya memang kamulah yang terbaik di hatinya. Selagi dia dengan kamu, percayalah, walaupun perempuan menganggap masih ramai lagi yang lebih baik di matanya tetapi di hatinya, kamu tetap yang terbaik.Andai lelaki tahu..Apabila perempuan menjadi degil, dia bukan bermaksud untuk menjadi degil tapi dia mahu melihat sejauh mana lelaki itu mampu bersabar dengan kerenahnya. Percayalah, hati perempuan itu sangat lembut. Andai kena caranya, jangan terkejut kalau akhirnya dia menukar fikirannya dalam masa sesaat.Andai lelaki tahu..Apabila perempuan berkata, “tolong tinggalkan saya!”, dia tidak bermaksud menyuruh anda pergi selamanya. Dia hanya mahu menenangkan fikirannya sebentar saja. Apabila dia kembali tenang, percayalah dia akan mencari anda semula. Itu tandanya dia benar-benar menyintai anda. Perempuan sukar untuk mengawal perasaan. Dia terlalu emosional. Tapi dialah yang paling menyayangi anda dan sangat sensitif dengan perubahan pada diri anda.Andai lelaki tahu..Sememangnya Allah menciptakan lelaki dan perempuan itu dengan perbezaan yang tersendiri. Tetapi sekiranya mereka saling memahami, mereka akan saling melengkapi dan menyempurnakan . Perempuan itu diciptakan oleh Allah indah sekali. Di sebalik air matanya, tersimpan seribu satu kekuatan yang bakal menjadikan seorang lelaki itu merasa selamat bersamanya. Biarpun zahirnya perempuan itu tampak lemah tapi dia punya kekuatan tersendiri yang bisa menggoncang dunia dan mungkin bisa pula membuat lelaki menjadi lemah kerananya. Jadi hargailah kehadiran seorang perempuan dalam hidup anda kerana dia didatangkan bukan dengan kelemahan sahaja tetapi dia juga ada kekuatan untuk menyongkong anda dan membuatkan hidup anda lebih sempurna. Dialah yang bakal menjadi perempuan bekerjaya, isteri juga ibu yang terbaik untuk anak2 anda.



aku just nk share je...
bkn ape2 pun..terserah la pd korang utk menilainya..
aku ambk benda ni pun dr org lain gk...
so, aku pun nk share la benda ni...
apa yg aku nk gtaunye...
aku memang sayang sgt kat dia...
tu je...
tp cmtu ar...dia x pernah mengerti tentang perasaan aku ni...
aku sabar je la dgn perangai buaya dia tu...

ermmm...k la...
aku chow luuu...
tataaaa....


Pesona Inspirasi bersama Ally Iskandar

Pesona Inspirasi bersama Ally Iskandar

5:54:00 PM 0
Assalamualaikum...
hai..entry kali ni aku nk cter tntang satu program yg aku join..
spt yg tertulis pd tajuk..
x perlulah aku nk ulang byk kali ek....he3...
sangat membuat aku teruja..
dpt jumpa Ally Iskandar tuhs...hahaha!!!
xde la..aku join program tu just nk tambah ilmu je...
dan jgk m'dengar cter dia...
banyak yg dpt aku pelajari melalui cter dia...

so, dari situ aku dh dpt pelbagai ilmu yg berguna...
aku harap aku dpt jdkan semua tu sbg panduan utk aku...
maklumlah...
utk kali yg keduanya aku nk masuk calon JPK lg...huhu...
kalau dulu aku dh pernah kalah...
tp utk kali ni aku akn cuba lg...
mmg la dulu aku kecewa gk sbb x dpt...
semua tu biasala..adat pertandingan..
so, sekarang ni...aku dh bersedia utk hadapi semuanya..
kalah atau menang suku cter..
yg penting aku mencuba...
aku anggap ini adalah pengalaman buat aku...

berbekalkan apa yg dh aku pelajari td..
aku mestilah ada keyakinan diri utk melakukan sesuatu..
mungkin dulu aku belum punya keyakinan diri yg kuat lg..
tp sekarang aku dh sedia utk semua tu..
aku dh bersedia utk memikul tanggungjawab yg diberi...
aku harap aku akn diberi peluang utk melaksanakan....

ermmm....k la...
aku nk tunjuk gambar Ally Iskandar pun xde...
x sempat nk ambk...
ramai sgt nk bergambar dgn dia....
k la ye...aku chow duluu..
bye22...

rindu semakin jauh...

rindu semakin jauh...

1:57:00 PM 0
Assalamualaikum...
hai korg...hurmmm..
sekarang ni aku masih lagi dgn bad mood..
entah la...
nape ek???
nampak tajuk entry tuhs??
rindu semakin jauh...
kat sape ek??huhuhu..

ok la...
x pyh la aku nk berselindung disebalik tabir lagi...
aku rindukan dia ok...
hurmmm...susahkan bila simpan perasaan kat org ni...
aku dh letih tau...

sebenarnya aku masih lg keliru..
aku tau..kalau aku luahkan kat kwn2 aku pun diorg pun dh bosan..
so, baik aku luahkan je kat cni..
terlepas jugak rasanya...
aku keliru dgn perasaan aku sendiri...
aku xtau perasaan aku yg sebenarnya kat dia...
hurmmmm...

ok la...
aku dh malas nk taip lagi...
aku chow luuu...
bye2.,..

bad mood

12:28:00 PM 1
Assalamualaikum...
hari ni aku rasa xde mood je...
aku pun xtau la nape...
hurmm...rasa cm sedih je...
nape ngn aku ni????arghhhh!!!!
rasa tension pun ade gk...
sbb ape aku sendiri pun x pasti...

sekarang ni aku rase aku dh jd org yg gagal...
aku gagal mendapatkan apa yg aku inginkan selama ni...
hurmmm...sedih jgk la...
apa yg aku inginkan tu...
biarlah rahsia...x perlulah tau..huhuhu...
aku x cuba ke utk dptkannya???
bukan aku x cuba....
aku dh cuba..
aku pun dh tanya pd org yg lebih tau..
tp cm xde respon je...
ade gk yg kata aku ni tiada usaha utk dptkannya...
betol ke??
entah la....




apa yg harus aku lakukan lagi...
aku rasa cm dh nk give up je...
aku dh hilang keyakinaan utk cuba lagi...
hurmmm..nape la ngn aku ni???
arghhhhh!!!! mungkin bukan rezeki aku lg kot...
tuhan blum izinkan lg..
xpe la...aku cuba lain kali je...

ok la...selesai sudah sesi luahan hati aku..
bye2~~

bunga-bunga cinta...

bunga-bunga cinta...

10:58:00 PM 0
Assalamualaikum...
ketemu kembali...
ok la...nmpk tjuk entry aku tuhs...
bunga-bunga cinta...
mesti korg fikir pelik2 kan??
mesti kata aku nk jiwang lg...hehehe..
xde la..
bunga-bunga cinta tu tajuk lagu...
lagu tu sekarang sdg berkumandang kat blog ku sekarang...
best x???huhuhu..
lagu ni adalah OST Dalam Mihrab Cinta...
dinyanyikan oleh Asmirandah ft Dude Herlino..
aku suka dgr lagu ni...
sayu je lirik dia...
penuh makna tu...hehehe...
ni liriknya...

Dude Feat Asmirandah – Bunga-bunga Cinta [OST Dalam Mihrab Cinta]

Asmirandah:
Tak pernah terlintas di benakku
Saat pertama kita bertemu
Sesuatu yang indah tumbuh dalam gundah
Harum dan merekah

Dude:
Tulus hatimu buka mataku
Tegar jiwamu hapus raguku
Memboncah di hati harapan dan suci
Menyatukan janji

Asmirandah & Dude:
Bunga-bunga cinta indah bersemi
Diantara harap pinta padanya
Tuhan tautkanlah cinta di hati
Berpadu indah dalam mihrab cinta

Dude:
Tulus hatimu buka mataku
Tegar jiwamu hapus raguku
Memboncah di hati harapan dan suci
Menyatukan janji

Asmirandah & Dude:
Bunga-bunga cinta indah bersemi
Diantara harap pinta padanya
Tuhan tautkanlah cinta di hati
Berpadu indah dalam mihrab cinta

Asmirandah & Dude:
Tak pernah terlintas di benakku
Saat pertama kita bertemu
Sesuatu yang indah tumbuh dalam gundah
Harum dan merekah

Asmirandah & Dude:
Memboncah di hati
Harapan dan suci
Dalam mihrab cinta


hari ni aku dok dgr lagu ni...x tukar lagu lain dh...hehehe...lagu ni mmg best..mendayu je...

ok la...aku chow dulu...

bye2...


Linear Algebra

Linear Algebra

12:23:00 AM 0
Assalamualaikum....
haisyy....seharian aku ngadap laptop hari ni...
dr pg td sampai sekarang...
mulanya nk wt slide mgt utk presentation hari ahd ni...
tuppp2...dh melebihi had plak...
laptop aku x rehat lg hari ni...
gler tol aku ni...hahahaaha!!!
ok la...nmpk tajuk tuhs...
Linear Algebra k...
sebenarnya aku nk gtau tentang subjek aku yg ni...
byk gler exercise yg lecturer aku bg...
dh la exercise kali ni dia nk suruh hantar hari ahd ni...
aku ni paham2 la...
bukannya xnk wt...tp sekarang ni dok umh...
so, phm2 je la....
tahap kemalasan tu semakin tinggi...hahaha!!

adoi...bila aku nk wt xtau la...
dh la byk gler soalan dia..
pyh plak tu...
aku ni bukannya faham sgt dia ajar..ckit2 boleh la...hu3..
tp aku kena siapkan jgk exercise tu...
nanti mengamuk plak lecturer aku tuhs...
habis la nanti...

ok la ye..
aku chow luuu...
gud night...bye2....

contest inilah kisah sedihku

10:37:00 PM 0
Assalamualaikum..wt pertama kalinya aku join contest...saje2...borink...he2...contest ni adalah dari Adib...kalau ade yg nk join...jom la...


klik sini

Syarat dan peraturan/butir2 penyertaan:

  1. Korang wat satu entry yang bertajuk "Inilah kisah sedihku". Dan letakkan banner ni kat entry tu dan linkkan ke sini.
  2. Korang tulis tajuk cerita korang sebelum memulakan cerita korang.
  3. Tinggalkan link korang kat komen bawah.
  4. Panjang cerita korang boleh melebihi 100 perkataan. "Nak panjang macam novel pun boleh"
  5. Cerita tu boleh rekaan ataupun betul. "Asalkan sedih sampai Adib n pembaca meleleh air mata"
  6. Bukan follower pun boleh join.. "follower digalakkan supaya senang connect".
  7. tag dua oang kawan korang...
  8. tarikh tutup penyertaan 15/04/2011...
Hadiah:
  1. RM 20 topup -Hotlink, celcom, digi dan mana2 rangkaian di Malaysia.
  2. RM 5 topup- Hotlink, celcom, digi dan mana2 rangkaian di Malaysia.
  3. RM 2 topup- Hotlink, celcom, digi dan mana2 rangkaian di Malaysia.
p/s:Hadiah boleh bagi dua jer sebab Adib masih bersekolah dan tiada punca pendapatan.



kisah dukaku...

ku tulis cerita ni bkn nk menunjuk...tp sekadar ingin berkonsi rasa suka dan duka..aku bukanlah seorang gadis yg dilahirkan sempurna di dunia ini...aku punyer kekurangan diri...mungkin setengah org xtau kekurangan yg ade pd diri ku...bg kwn2 yg mengenali ku mereka mengetahuinya...aku tahu siapalah aku sebenarnya...x pernah ku pinta utk dilahirkan begini...namun ini semua dugaan tuhan buatku...aku pasrah dengan segala ketentuanNya...malahan aku sentiasa berdoa semoga memberi kesembuhan pd ku...waktu aku kecil2 dulu aku selalu diejek oleh bdk sebaya ku kerana kecacatan ku...tapi aku x pernah pun bagitahu mak dan ayah ku..aku ni jenis yg senyap...org kata apa kat aku pun senyap je...tapi hati aku sakit sangat...aku malu sangat bila aku di ejek begitu...kadang2 tu aku rasa malu nk kuar rumah...masa tu aku budak lagi...aku ni memang jenis yang aktif walau jalan pun x seberapa...waktu aku sekolah tadika aku x ramai kawan...ye la...sape la nk kawan ngn aku ni...sehinggalah aku masuk kelas 1..masa tu aku dapat ramai kawan...aku seronok sangat...pernah masa kat sekolah dulu aku jatuh...masa tu waktu rehat...aku kena tolak kat sorang bdk laki kat kantin...aku jatuh...kepala ku berdarah...cikgu bwk aku ke hospital..masa tu ade sorang misi ni cakap kat cikgu aku psl kaki aku...dia cakap kaki aku ni masih boleh dibedah..bila jumpa ngn doktor...doktor tu cakap x perlu..aku pun xtahu..tapi masa tu aku budak lagi..xtau ape pun lagi...baru umur 8 tahun...walau macam mana pun impian aku nk sangat jln cm bdk2 lain...boleh wat benda2 yg aku suka...masa aku kat sekolah rendah dulu pun aku pernah jgk diejek...kena buli ngn kawan2 pun ade gk...tp aku diam je...x pun aku nangis...lgpun masa tu bdk lg...nakal plak tu...waktu aku kat sekolah dulu...aku memang selalu cemerlang dlm peperiksaan...walaupun aku ada kekurangan tp aku lah cemerlang..hu3...tp tu dulu...cerita budak2...

**************

masa kian berlalu...tamat darjah 6 aku masuk sekolah menengah....sebuah sekolah yg mengajar aku erti kehidupan...kat situ aku belajar tentang kehidupan alam remaja...spt remaja perempuan lain...aku juga punyer satu perasaan ingin dikasihi...tp aku pendam je...sebab aku sedar sape la aku ni...ade sorang bdk laki ni pernah kata kat aku...tentang kekurangn aku...dia tahu aku suka kat dia...semua kwn2 dia tahu...mase tu aku malu sgt...sejak pd tu aku benci kat dia...benci sgt. waktu aku baru je tingkatan 1.x matang lagi. bila aku semakin besar. kakiku makin teruk. aku pernah sakit pinggang. sakit sangat. aku pun pergi la jumpa doktor. doktor tu pnah cakap kaki aku dh x boleh dibedah. sbbnye aku dh besar. aku sedih sgt...aku balik umh aku nangis.mak aku xtau pun. aku tahu masa tu harapan aku musnah. yang tinggal hanyalah angan2 je. selepas pd tu doktor tu suruh aku sendiri jumpa ngn doktor pakar USM.masa tu aku hepy sgt. aku harap kaki aku ni boleh baik cm org lain.bila aku rujuk ngn doktor pakar USM. dia kata kaki aku masih boleh dibedah. aku rasa hepy sgt. aku rasakan masa tu aku bukan lg berangan. aku kuatkan diri aku utk jalani pembedahan tu. aku ketepikaan rasa takut dlm diri. yang penting aku boleh sembuh. waktu tu lepas exam SPM.selepas lebih kurang 5 bulan aku berkurung dlm rumah. x pergi mana2 kecuali temujanji doktor n ke rumah nenek aku. aku dapat tawaran masuk universiti.. aku hepy sgt mase tu..tp mak aku plak x kasi aku pergi lagi..sebab dia bimbangkan keadaan aku. masa tu aku belum pulih sepenuhnya lagi. jalan pun kena guna tongkat. tp aku tekad...aku nk jgk pergi masa tu. sebab aku dh bosan berkurung kat rumah. akhirnya mak aku lepaskan jgk aku pergi. aku memang gembira sgt. sebenarnya aku takut jgk. ye la..dgn keadaan aku yg mcm tu..tentu susah utk aku teruskan pelajaran. tp semua tu x penting...aku kuatkan semangat aku. yang penting aku dpt belajar. akhirnya aku dpt jgk tempuhinya walaupun aku terpaksa susahkan org. aku pun malu gk sebenarnya. namun apakan daya ku..sekarang aku dh perlukan tongkat lagi. walaupun aku belum pulih sepenuhnya lagi dan masih lagi m'dapat rawatan dr doktor.nak jalan cm org lain mungkin susah. tp sekurang-kurangnya kaki aku dh x seperti dulu..walaupun sekarang aku memang x dpt nk buat perkara2 yg aku suka...rasa seperti terkongkong plak..tp itulah hakikatnya...aku harus menyedarinya. aku x spt org lain. namun, aku sentiasa berdoa agar aku akn pulih spt biasa.. sekian,...

aku nk tag aim n kak siti....


my lovely roomate

7:17:00 PM 0
Assalamualaikum....
nampak tajuk entry aku tuhs...
kali ni aku cter psl rumet2 aku sepanjang 4 sem aku dok kat tho1/105...
fuhhhh...4 sem dok bilik sama...
dan jgk 3 sem dpt rumet sama...
ada gk yg kata kat aku pasang kabel kat uitm tuhs...hahaha!!!
gler tol la...aku ni mana la kenal dgn org atas...
ni ckp psg kabel plak..
xde makna la...
dh rezeki aku..nk wt cmne...hehehe...

ok la...sekarang aku mulakan dgn rumet pertama aku..
iaitu Fatin Fatihah yg merupakan sahabat terbaik aku kat uitm tu..
tu dulu la..sekarang x lg..
semuanya tinggal kenangan...
3 sem aku sebilik dgn dia..
tp dia selalu balik umh..
tinggal aku...bosan gk..xde kwn nk berbual...hu3..
sekarang ni dia dok umh..
x dok kolej lg..
tmbh plak aku pun dh x kwn dgn dia lg...


Fatin Fatihah

rumet kedua plak kak Azah...
dia adalah rumet aku masa part 1...
sama dgn fatin...
tp kiteorg sebilik 1 sem je la..
dia baik cuma kadang x suka cakap ngn org...
tension aku jd dok dlm bilik tu...huhu..
utk kak Azah ni aku xde gmbr dia...

seterusnya ialah kak Nurhuda Hazwani a.k.a kak wani...
merupakan kakak kesayangan aku..
dia plak rumet aku masa part 2...
masih lg sama dgn Fatin...
rumet yg sporting...
faham jiwa aku..
maklumlah...sama2 ank sulong...he3..
boleh dikatakan tempat aku meluahkan masalah...
tq kak wani cz jd rumet yg baik utk ore..
cyg kamooo!!!

kak Nurhuda Hazwani a.k.a kak wani

masa part 3 ni lain ckit..
bilik aku yg pd asalnya 3 org sebilik terpaksa jd 4..
sbbnya tmbh sorg lg..
iaitu PSS..penginapan sahabat sejati...
pd mulanya aku memang terkejut dpt bdk PSS dlm bilik aku..
ssh gk nk terima..
tp lepas tu ok je...
sbb aku jarang dok kat bilik..
rumet aku tu ialah Wan Azreena atau mesra dgn nama Ayot dan sorg lg kak na..
masih lg dgn Fatin...
kak na tu aku x kenal sgt..
sbb aku jarang dok kat bilik...
so, rumet masa part 3 aku x berapa rapat..
setakat rakan sebilik je...
gmbr diorg pun aku xde...

ok la...ni plak rumet aku utk sem ni..
junior..part 2..kos akaun..
merupakan sahabat baik..
sama mcm aku n fatin dulu...
mereka ialah Nur sakina Amira a.k.a Qiena...
dan sorang lg plak Nurul Hafizah a.k.a PiPi...
tiada lg Fatin Fatihah...hu3..
dua org ni memang sporting habis...
perangai pun lebih kurang je dgn aku ni....
yg penting satu bilik tu anak sulong...he3..
yg lainnye sejak aku dpt rumet cm diorang aku rasakan jd sedikit matang...
myb sbb diorg muda pd aku kot..
tmbh plak dpt title 'kak'...hehehe...
tp diorg tu ok je...
menceriakan suasana...


Qiena


PiPi

ok la ye..
tu je la cter aku kali ni...
sem dpn aku cter lg masa rumet lain..
tu pun kalau dpt rumet lain...
k...bye2....




p/s: utk kak wani, qna n pipi...i ambk gmbr u all kat fb...he3..
jgn mrh ek...
cyg korg....mmuahhhh!!!!

projek MGT160

6:55:00 PM 0

Assalamualaikum....
Hai...jumpa lg kite yer...
kali ni aku nk cter psl projek grup aku..

projek mgt160...
wahhhh!!! memang pening gk ar kiteorg nk wt ni...
grup aku 4 org...
aku amin mila n fatin...
punye la kalut kiteorg siapkan report...
sebenarnya lecturer dh lama suruh wt..
tp cm tu ar...
wt biase je..
x ambk kisah..
akhirnya...h
ari ahd lepas lecturer cakap suruh hantar hari khamis...
iaitu maren...fuhhhhh...memang gler ar cari mklumat..
pasal international company..
kiteorg wt psl company cadbury...


bukan senang nk cari..
susah woooo...
tension aku jd..
nasib baik la ada fatin n mila...
kalau x susah gk..
tp diorang la byk wt kerja...
cian kat diorang...

mila n fatin tekun siapkan report..he3..

aku pun wt gk..
tolong wt slide je...hehehe..
dh la grup aku kena present hari ahd ni...
adoyai...nk ckp ape pun xtau..
habisla aku kali ni...

ape2 pun..
aku harap kami dpt wt yg terbaik utk presentation ni...
cayok2...
ok la ye...daaaa...

rindukan kawan

1:34:00 PM 0
Assalamualaikum....
cter aku utk kali ni adalah rindukan seorang kawan...
nk tau x sape org tu???
jeng2....aku rindukan seseorang yg pernah menjadi kawan terbaik utk aku..
orang tu ialah Fatin..
hurmmm...entah la...tiba2 rasa rindu kat dia..
rindu nk berbual dgn dia..
rindu nk bergurau dgn dia...
macam2 lagi la...

tapi semua tu hanyalah kenangan..
x mungkin akn berulang kembali..
kalau kami berbaik semula pun..
belum aku dan dia akn jd rapat cm dulu...
ermmm...biarla...
apa yg boleh aku lakukan lg..
aku dh x mampu..
yg penting aku harus jalani hidup ni spt biasa..
dan jgk menghadapi semua ujian yg menimpaku dgn tenang...

k la...
aku chow dulu...


kenangan aku n fatin...