Saturday, January 28, 2012

jangan paksa aku lagi!!!

Assalamualaikum..
hari2 yg sedih perlu aku lewati saat dan ketika ini..
hati ini rasa terluka sgt..
nape korg x paham aku???
nape pilihan aku x pernah korg suka??
aku ni x pndai pilih ke??
aku ni budak sgt ke??
sampai sumer yg aku wt x betol..
aku sedih...

aku tau risiko yg aku alami sekarang..
korg x boleh nk paksa aku lupakan dia..
aku sayangkn dia..
aku tahu hati aku ni dh byk luka sbb dia..
aku sedar sumer tu..
tp aku x boleh nk paksa diri aku utk lupakan dia..
makin aku paksa makin kuat ingatan aku kat dia..
makin kuat bayangan dia datang kat aku..
melainkan ade keajaiban berlaku..
segalanya tentang dia aku berjaya hapuskan..



korg nk tau nape aku pendam ape yg aku rase??
sbb nya kalau aku cter pun korg xkn paham..
korg tetap nk aku lupakan dia..
bkn senang utk aku lakukannya kalau aku sendiri yg xde kehendak utk lupakan dia..
aku tahu korg caring psl aku..
korang xnk aku sedih..
korang xnk aku dilukai..
korang xnk aku menyesal nnti..
namun hakikatnya..
aku mmg dh sedih pun..
aku mmg dh dilukai..
dan aku juga mmg dh menyesal..
menyesal sbb membiarkn hati aku ni terjatuh pd dia..




aku sayang kat korg...
aku pun sayang kat dia..
aku xnk kehilangan korg..
aku pun xnk kehilangan dia..
korg sumer sgt penting utk aku..
aku dh x boleh menghadapi kehilangan lagi..
cukuplah dgn apa yg pernah aku alami dulu..
terlalu sakit dan pahit utk aku telan..
korg sumer adalah segalanya wt aku..





aku mintak maaf andai korg rasa aku ni degil sgt..
aku mmg degil..
keras kepala...
aku mmg x suka bila org sekat kemahuan aku..
aku mintak maaf kat korg..
aku syg kat korg sumer..


p/s: aku perlukan masa utk lupakan dia..aku tahu satu hr nnti aku akn dpt lupakan dia..

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon