Johor Trip..

11:46:00 AM
Assalamualaikum...
wahhh...dh lama x post kat blog..
dicampur dgn malas dan xde mud..hehehe.
korang nk tau??
aku baru je balik dr Johor..
nk tau wt pe??
aku g johor dgn kawan2 kelas aku..
di iringi oleh seorang lecturer..Sir Faiez..
memang best gler..
yg pasti byk kenangan antara kiteorang kat sana..


kami berenam bersama Sir Faiez..


sekarang aku nk cter tentang aktiviti kiteorg kat sana selama 3 hari 2 malam..
kiteorg bertolak ptg khamis..
sampai kat johor dlm kol 5 pagi cm tu la..
rehat2 jp..kol 7 bermula la aktiviti kami..
mula2 tu mesti la isi minyak dulu..
makan time..hehehe..
lepas tu kiteorg pergi ke pelabuhan johor kat Pasir Gudang..
sebenarnya masa tu aku letih sgt..
ngantok gler masa dgr taklimat tu..
so, x berapa la nk paham..hehehe..
selesai kat Pasir Gudang kiteorg pun pergi plak Tanjung Pelepas..
sampai la petang..
lepas tu sir pun bagi peluang kat kiteorg merehatkan diri..
keluar makan malam plak..
kiranya hari tu lawatan belajar je la..


slps dgr taklimat..







ok la..tentang makan la aku nk cter sgt2 ni..
memang aku terkejut gler dgn harga makanan kat sana..
mahal gler kot..pedas plak tu..
aduyaiii..x pasal2 aku kena gastrik..huhuhu..
malam tu aku makan nasi putih+tomyam+neslo ais..
nk tau berapa harga dia??
RM11.50..mahal gler kot..
selalunya kalau aku makan cmtu x pernah pun sampai RM10...
kawan2 aku yg lain x sampai pun 10 ringgit..
kecuali sir faiez la..dia mahal ckit pd aku..
aku memang xkn lupa la..
kenangan utk aku tu..

hari yang kedua plak kiteorg jalan2 pusing JB..
memang enjoy gler..
mula2 kiteorg g jalan2 kat city square..tgk wayang..
lepas tu g kat Plaza Angsana..main bowling..
aku x main pun..diorg yg main..aku tgk je...
lepas Plaza Angsana kiteorang g Danga Bay plak..
lepas tu uptown kat JB..

hari last kiteorg g Ayer Hitam..
kat cni aku rasa x puas nk shopping..
sebabnya masa tu aku x cukup duit..
tp trip ni best sgt..
kenangan sem akhir diploma...
kenangan yg xkan aku lupakan...
akan aku kenang sampai bila2...
utk Sir Faiez...tq very much sbb sudi ikut kiteorg..
sir memang terbaikk laa....







Artikel Terkait

Previous
Next Post »

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :) EmoticonEmoticon