Saturday, April 14, 2012

dashboard blogger baru...

Assalamualaikum. ade x kat cni dh upgrade dia punyer dashboard?? kalau belum baik x pyh la. x cantik pun. Aku tgk serabut je.. tapi nanti akn di upgrade dgn sendirinya. tuggu je la.. 

Ermm..aku memang x suka la dashboard baru ni. pening je nk tgk..mmg x lawa.. yg penting aku x suka.. nk tgk x dashboard baru? meh nk tunjuk..

ni la dashboard baru aku..hu3..

amacam???ok x??mungkin ade yg suka..tapi aku mmg x berapa suka.. namun, apakan daya..guna jgk laa..hu3..

ok laa..chow dulu..tata..

2 komen

tu la.. masing2 nk upgrade baru.. fb pun dah jadi timeline semua.. smpai ke page dah jadi timeline..
makin lama..makin serabut..

btw dashboard baru mcm cntik tpi.. mcm..mcm la..tunggu je la dye tukar sndiri..

saya pon x suka jugak...sama jugak dgn facebook timeline...x paham & menyusahkan

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon