Tuesday, May 29, 2012

Account Temporarily Unavailable

Assalamualaikum...entah nape la akaun fb aku ni...tiba2 aku tak boleh nak masuk plak..dah banyak kali aku try tp tak boleh jugak nak masuk...dia cakap "Account Temporarily Unavailable"...adoi...apesal la plak neh?? tak reti la aku ngn benda alah ni..peliknya akaun fb lain boleh plak bukaknye..tapi akaun fb yang aku selalu guna tu tak boleh nak masuk plak..hurmmm...

camni la jdnyer bila aku nak masuk..haisyyy...

jangan2 ade orang hack aku tak???hahahah..tapi tak mungkin la jadi camni kot...macam2 masalah benda ni..hari tu pun pernah gak jadi sekali..tapi kejap je..ni nak kata lama takde la lama sangat..hurmmm...



p/s:: borink gak rasa bila tak boleh nak online neh..hehehehe...






Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon