aku tak berdaya..

3:36:00 PM
Assalamualaikum..hari ni adalah hari yang  sangat menyedihkan hati dan perasaan aku.. kelmarin adalah hari yang sangat membahagiakan aku.. aku rasa sakit sangat.. hari ni aku hanya bertemankan airmata.. airmata aku begitu mudah mengalir keluar.. terasa sakitnya sekali dilukai.. aku rasa seperti dh tak berdaya lagi utk menanggungnya..begitu pahit dan perit sekali utk aku telan..



kelmarin adalah hari yg sangat  membahagiakan aku kerana dpt jumpa dgn dia setelah lamanya kami tak bersua muka dan bertentang mata.. tetapi hari ini adalah hari yang sangat menyedihkan aku bila aku tengok dia dh remove aku dr friendlist fb dia..aku rasa seperti dia dh buang aku dr hidup dia..sedangkan kelmarin dia bg aku kegembiraan..sungguh aku tak sangka dia tinggalkan aku dgn satu kenangan yg memang sukar utk aku lupakan sepanjang hidup aku.. apa salah aku pd dia??kenapa dia buat aku cmni??dia tak pernah faham perasaan aku..




dia tak tahu yang aku sangat menyayangi dia.. mungkin pada saat ni sukar untuk aku menerimanya kerana dia tinggalkan aku tanpa alasan.. tanpa aku ketahui sebabnya..seandainya dia ada insan lain yg betakhta dihati..luahkan saja pada aku..aku akan cuba untuk menerimanya tapi bukan dgn meninggalkan aku tanpa alasan seperti ni..aku rasa seperti kelam hidup aku..dia dah buat hati aku hancur, musnah dan retak..

dan secara jujurnya memang aku tak sanggup kehilangan dia..aku terlalu sayangkan dia..tapi sekarang dia dh mungkir janji..dia pernah cakap kat aku yang dia takkan tinggalkan aku tapi sekarang dia yg tinggalkan aku...betapa sakitnya hati aku saat ketika ini..



 aku tahu..Allah tu Maha adil..Dia takkan menzalimi hamba2Nya..suatu hari nanti dia akan rasa jugak seperti yang aku rasakan saat ni..aku bukan nk doakan yg buruk2 utk dia tapi aku nak dia faham perasaan aku walaupun aku tak pernah luahkan pd dia..aku harap aku dapat lupakan dia..dapat buang segala perasaan aku ni..




 p/s:: terima kasih sebab pernah hadir dlm hidup saya..pernah buat sy rasa bahagia...sy takkan lupakan setiap kata2 yg awk ucapkan pd sy..semoga awk bahagia di atas kesedihan sy ni...T__T

Artikel Terkait

Previous
Next Post »

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :) EmoticonEmoticon