Tuesday, May 15, 2012

jemputan kawen...

Assalamualaikum...kali ni aku dpt jemputan kawen dr ex classmate aku..iaitu wanie..wanie kawan aku kat uitm bkan kwn kat sekolah erkkk..ermm..untung la dpt kawen awal..aku ni plak xtau bila lagi..jodoh belum sampai lagi..hehehe...tapi bila dapat kad jemputan dr dia yg dia postkan kat aku ni ada la jugak rasa di hati nak kawen..hahahha...gatai nye la aku ni..baru habis diploma dah gatai nk kawen...calon pun xde lagi...hehehe..



bahagian depan kad

bahagian dalam kad..

sebenarnya aku teringin sangat nk g kat majlis ni..tapi apakan daya..nun jauh di kedah..aku plak kat kelantan tambah plak xde duit..almaklumlah xde kerja kan..beginilah nasib ku..huhuhu..

Walau apa pun semoga wani dan suami bahagia selamanya hingga ke syurga..Insyaallah..Aaminn.. 



Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon