Thursday, June 7, 2012

Begini Caranya.



 
 

 Bismillahirrahmanirrahiim...salam sayang untuk bloggers...korang dah dengar lagu baru yang Ost filem Aku Ada Kau Ada tu??kalau bagi yang belum dengar tu silakanlah dengarkannya..best sangat lagu ni..aku suka dengar lagu ni..banyak kali dok dengar lagu ni...lirik dia cam kena dengan jiwa aku..hehehe..lagu ni dinyanyaikan oleh Shaheizy Sam dan Yana Shamsudin...woww...pertama kali tu Shaheizy nyanyi..suara dia pun boleh tahan jugak laa...nak tengok lirik dia..jom kita terjah...



Begini Caranya

Aku tak bisa mengatakan perkataan
Kelu lidah bila berdepan kamu
Percaya pada naluri hatiku
Yang nyata sudah ada depan mata

Tapi aku masih belum mengenalmu
Untuk menikmati rasa sebenar-benar cinta

Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Ini caranya bagi diriku
Caranya bagi diriku

Tapi aku masih belum mengenalmu
Untuk menikmati rasa sebenar-benar cinta

Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Ini caranya bagi diriku
Caranya bagi diriku







p/s:: lagu ni seperti menggambarkan cara aku jugak...huhuhu..


1 komen so far

okay sgt sweet lirik lagu nie.. awww.. nice2... ^.^

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon