gila blogging

8:11:00 PM
Assalamualaikum..minggu ni aku berbloging jerrr keje..tak main benda lain dah...online facebook kejap lepas tu tutup..bloging balik..hahahha...memang dah kemaruk kot...hari tu giler bertwitter..sekarang ni blogging plak...aduyaii..macam2 la aku neh...hehehe..

Tapi korang nak tahu tak??aku rasa puas sangat dpt blogging ni..aku dapat lupakan masalah aku untuk seketika..aku dapat lupakan kesedihan yang aku alami..almaklumlah...baru kena remove friendlist fb dari si dia yang amat disayangi tanpa sebab aku ketahui..hurmm..tapi aku dah lupakan benda tu cuma perasaan kat si dia tu tetap ada lagi...rasa rindu tu masih ada lagi jauh di lubuk hati aku ni..cewaahhh...padahal dia tak tahu pun..huhuhu.


.

Ok laaa...bercerita pasal blogging ni..seperti yang korang tengok la kan..dah beberapa kali blog aku ni bertukar rupa..bagi yang tahu laa..bagi yang tak tahu tu boleh laa korang tgk rupa blog aku ni..takde la cantik dan gojess macam korang punyerr..tapi yang penting memuaskan hati aku...


p/s:: hakikat sebenarnya aku masih ingat kat si dia lagi..huhu..

Artikel Terkait

Previous
Next Post »

2 komen

Write komen
Nurulee
AUTHOR
June 4, 2012 at 9:19 PM delete

Same goes to me, minggu ni duk hadap blog ja. Hihi =D

http://thenurulee.blogspot.com/2012/06/judge-by-its-cover.html

Reply
avatar
June 5, 2012 at 1:40 AM delete

Berblog nie merupakan satu kepuasan pd dri ena dan juga satu ketenangan sbb segalanya dpt dikongsi bersama.. hehehe... ^.^

Reply
avatar

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :) EmoticonEmoticon