Nik Airil Rifqi

10:45:00 PM
Assalamualaikum...mesti ada yang tertanya-tanya...sape Nik Airil Rifqi neh??adik aku ke??ke anak aku??hahaha...bila masa plak aku kawen neh...tiba-tiba ada anak je ni..hihihi..jangan nak pikir yang bukan2 la erkkkk....Airil ni bukan adik aku tapi memang adik pun..hehe..adik sepupu...adik sepupu yang selamat dilahirkan pada 3 Jun 2012 hari tu..kelahiran yang amat dinantikan oleh family kami...dah lama takde baby kecik...yang ada pun dah besar....dah masuk 2 tahun dah....siap boleh bercakap apa lagi..hehehe..mesti nak tengokkan baby comel neh???hehehe...meh aku tunjuk...


Airil Rifqi

Haaaa...tengok gambar tu...tu la dia adik sepupu aku...comel kan...ade iras aku tak???hehehe..tapi aku tengok tak sama pun..Airil ni adik Aira sebenarnya...mesti ada yang tak ingat aira tu yang mana kan??kan??kan??Aira ni sepupu aku yang banyak cakap tu...yang selalu buat aku terhibur...huhuhu..

Aira Nazihah


Ok laaa...nak chow dulu...sebelum tu try tengok sini...hehehe..daaaa..



p/s:: nak duit!!! uwaaaaa...........



jangan lupa erkkk...klik kat banner bawah ni...TQ..^__^

Artikel Terkait

Previous
Next Post »

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :) EmoticonEmoticon