Quotes#1

10:06:00 PM
 Assalamualaikum...

 
Korang paham tak ayat kat atas tu??kalau paham bagus laa...mesti korang pun mengalaminye jugak kan??kan??kan??hurmmm...etceli memang ni lah yang sedang dirasakan oleh aku...memang sakit bila kita merindui seseorang yang sangat bererti buat kita..sedangkan kita tak tahu dia ingat ke tak kat kita ni...huwaaaa...seksanya menanggung rindu...sangat seksa...aku pun tak tahu macam mana nak gambarkan perasaan aku ketika ni...ehhh2..jap2..ape la yang aku bebelkan ni...ade kaitan ke dengan ayat kat atas tu???hihihihi...

Ok laa...sebenarnya macam ni...sekiranya korang merasakan sumone tu sangat bererti dalam hidup korang..mesti korang akan rasa sakit bila ade sumone tu buat sesuatu yang korang tak suka...betol ke ayat aku ni???cam tunggang langgang je...hahhaha...lantak la...otak tengah serabut..tak boleh nak wat kuar ayat power2...hehehee...


p/s:: hari ni pale otak ni dok ingat kat dia jerr...hurmmm...T_T



Artikel Terkait

Previous
Next Post »

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :) EmoticonEmoticon