Friday, June 22, 2012

Selamat Bertunang kawan..

Assalamualaikum....hurmm...rasa sedih sebenarnya hari ni..sebabnya aku  tak dapat tengok kawan baik aku sendiri bertunang...sedih nyerr rasa...aku tahu mesti dia kecik hati ngan aku ni...maafkan aku yerr ct...bukan tak nak pergi tapi aku takde kenaikan nak g...tau2 je laa..aku ni tak reti bawak kereta..kalau reti memang aku g dah..hurmmm..rasa bersalah pun ada....huhuhu..Siti ni kawan baik aku dari zaman sekolah lagi..rakan sekelas dari tingkatan 1 sampai tingkatan 5...untung aku dapat kawan cam dia..sebab dia selalu bagi aku semangat  dan tak tinggalkan aku walaupun aku ni pernah buat silap...thanks kawan...aku takkan lupakan kau  tie...kaulah sahabat aku dunia akhirat..


Nak tahu sape tunang dia??tunang dia pun kawan aku jugak...bercinta dari zaman sekolah kot..rakan sekelas plak tu...dah laa kebanyakan senior2 aku pun kawen dengan satu sekolah...agaknya memang dh jd tradisi sekolah kiteorang kot...adakah aku akan mengikuti jejak yang sama??ermmm...tunggu je la erkk...lagipun mungkin dah memang jodoh diorang...akhirnya dapat jugak ditunangkan...perancangan kawen tu???hurmmm...jeng2..tunggu je laaa erkkk...hihihi..

ct & firdaus..^_^
Tu la pasangan nye...2 orang yg pada mulanya hanya rakan sekelas...kini dah pun bergelar tunangan...wahhh...cam tak caye pun ada jugak...akhirnya diorang dh bertunang...kalau dulu asyik kuar dating jerrr...hihihi....jangan marah naaaa...ermmm...walaupun sedih kat hati ni sebab tak dapat tengok bakal mak mertua Siti sarung cincin kat tangan dia tapi aku tumpang gembira untuk diorang...tahniah yerr...ok laa...aku chow dulu...sebelum tu tolong klik kat sini erkkkkk...terima kasih....


p/s:: aku ni bila lagi laaa orang nak masuk minang....hihihihi


jangan lupa klik kat banner bawah ni yerrrr...

1 komen so far

wahhhhhh!!!tq3!!hahaha...
i love AusAminatul:)

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon