Saturday, June 23, 2012

Selamat Hari Lahir awak...

Assalamualaikum...Salam ceria..salam sayang untuk geng blogers..nampak tak tajuk entry tuhs??mesti la nampak kan??kan??kan??hehehe...hari ni adalah hari lahir si dia yang amat aku sayang...so, aku nak ucapkan selamat hari lahir awak...hari lahir yang ke 2___....hehehe..tak payah la aku sebut hari lahir yang ke berapa...yang penting semoga dia berbahagia selalu dan berjaya mencapai impian yang dia impikan...aku akan sentiasa doakan kejayaan untuk dia...



Ok laaa...setakat tu dulu untuk kali ni...sebelum tu tolong klik kat sini dan sini yerrr...daaaa...


p/s:: betapa gembiranya aku bila dia balas mesej aku...weeeee...^__^


klik banner kat bawah ni jugak yerr..terima kasih..

3 komen

Bagi lah hadiah kat dia...jgn wish jer...:p

birthday sapo tu tie? hikhik.

hehehe...ade la sumone tuhs...klu tau gk wt xtau jh la...kikiki

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon