Allah sedang menguji ku..

11:56:00 PM
Assalamualaikum...korang tolong klik kat sini jap erkkk...terima kasih..sedih rasanya hati ni...sampai dah tak tahu nak rasa apa lg dah...mungkin ini adalah ujian untuk zatie...huhuhu..hari ni adalah keluarnye keputusan untuk tawaran degree bagi penerapan diploma uitm...zatie rasa kecewa sangat..sebab permohonan zatie tak berjaya...hurmmm..jeles bila ade kawan2 yang berjaya dapat sambung degree..dah banyak kali zatie cek tapi keputusan tetap sama jugak...cam tak dapat terima hakikat plak kan zatie ni??memang susah nak terima hakikat pun...zatie nak tahu ape sebabnya zatie tak berjaya??adekah sebab pointer??cam tak logik je...ade je pointer yang lebih kurang cam zatie tapi dapat degree...memang tak adil la kan camni...

Tapi takpe laa..mungkin ni adalah ujian dari Allah buat zatie..zatie terima...zatie pun dah buat rayuan...harap2 kali ni ade la peluang untuk zatie sambung belajar balik..zatie nak sangat sambung belajar...sedih jugak la bila dapat tahu permohonan zatie ni gagal...korang tolong doakan zatie jugak erkkk...




Hurmmm...nak mintak tolong korang ni....tolong like gambar header zatie kat sini..tolong like aje...terima kasih..ok laa...zatie chow dulu..tata..



p/s:: saya perlukan awak...nape tak balas mesej saya??saya sedih sangat..huhuhu...





Artikel Terkait

Previous
Next Post »

7 komen

Write komen
hairy
AUTHOR
July 17, 2012 at 12:32 AM delete

setiap ujian yg kita dpt tuh sbrnya allah syg kita dia nk uji kita blh x terima ujian tuh..jd sbr ea...hehe.... ;-)

Reply
avatar
haz
AUTHOR
July 17, 2012 at 12:46 AM delete

bwk byk bersbr ye awak.. setiap yang terjadi itu ada hikmah disebaliknye. mne taw after this awk akn dapt kos n tempat di u yg terbaik. who knows~ =')

Reply
avatar
Natasha
AUTHOR
July 17, 2012 at 1:12 AM delete

time dpt result upu pn sy cek byk kali harap2 result berubah.. faham ape awk rse.. sbr lah, insylh ade rezeki nnt tu.. ^^

Reply
avatar
taqiee din
AUTHOR
July 17, 2012 at 10:54 PM delete

banyak2 kan bersabar...ada hikmah di sebalik ape yg berlaku....http://taqieeummu.blogspot.com/2012/06/mengapa-mengeluh.html

Reply
avatar
ieyra
AUTHOR
July 17, 2012 at 11:14 PM delete

zatie bawak bersabar oke . mungkin ada hikmahnye tu , ieyra pon penah alami perkara cam zatie gak . hampir putus asa pun ada , :) bersabar oke .

Reply
avatar
sedutzone
AUTHOR
July 18, 2012 at 6:51 AM delete

Ada hikmah la tue... hikmah Ramadhan ni... sabor ye... maybe try next time??

Reply
avatar
Noraim
AUTHOR
July 19, 2012 at 1:18 AM delete

insyaAllah ado rezeki tie nnti?

fatin ngn nadia buleh mace jgk ko?

Reply
avatar

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :) EmoticonEmoticon