Geng 5A 2008 MATM..

4:21:00 PM
Assalamualaikum...



Entry yang lepas zatie ada cter pasal kawan2 kat UiTM Machang...tau tak entry mana neh??entry ini ok...tengok sini..sekarang zatie nak cter pasal kawan2 zatie masa sekolah dulu..zaman sekolah menengah dulu...zaman budak2...hehehe..

5A 2008

Haaa...gambar kat atas tu laa geng kelas zatie masa form 5 dulu..baguskan kiteorang??hehehe...sekolah agama...biasa laa..banyak kenangan kami...kalau nak ikutkan kiteorang ni kira kelas yang top laa...kelas pandai la katakan...pandai ke??hehehe..tapi kelas kiteorang memang top..top yang macam2..top sebab bermasalah pun yerr...top sebab kelas pandai pun yerrr jugak...macam2 lagi laa..sampaikan kelas kiteorang neh sering menjadi bahan bualan cikgu2 kat sekolah..dan sampai sekarang pun cikgu2 masih ingat lagi kat batch kiteorang...batch tingkatan 5A paling bermasalah kot...hahaha..

Benda yang takkan kiteorang lupa sampai bila2 adalah kiteorang pernah kena cirit-birit...satu kelas kot kena..dah la kena time belajar...pakat berebut nak keluar g tandas..nak tau apa sebabnya??kiteorang pernah buat jamuan tak ajak cikgu...hahaha..rasa lucu sungguh time tu..semua cikgu tahu pasal kiteorang cirit-birit tu...habis cikgu dok mengata kelas kiteorang..paling malu ofkos laa ketua kelas..ketua kelas masa tu ialah Muhamad Syazwan Sofi...tu laa...dah banyak kali orang pesan suruh panggil cikgu lagi2 mama kiteorang iaitu guru kelas kami..tapi tak tahu la dia tu..dia kata ustazah takde kat umah..lagipun masa kiteorang buat jamuan  tu hari minggu..lagi la mengamuk cikgu..tapi kiteorang dah mintak kebenaran dengan pengetua tau..tapi cikgu2 menganggap kiteorang buat jamuan haram..sedih tau...akhirnya masa majlis penyerahan ilmu untuk pelajar SPM kiteorang pun beli kek sebagai tanda mintak maaf..sebenarnya cikgu SPM takde la cakap lebih2 pun..cikgu2 lain je wat bising..tapi benda dah berlalu..semua tu adalah kenangan buat kami..sampai bila2 pun akan dikenang dan di ingati...huhuhu

Pada 24.6.2012 baru ni kiteorang buat reunion dengan diketuai oleh zatie sendiri...hihihi...etceli rindu nak jumpa dengan kawan2 lama..yer laa...kiteorang ni sekepala je sumer...orang kata sehati sejiwa..perangai pun masih lagi kebudakan..walaupun kiteorang ni sering buat masalah dan kadang2 tu berlainan pendapat tapi kiteorang mudah menerima setiap keburukan yang ada antara kami..maknanya kami ni bukan jenis menghukum kawan...kiteorang akan tetap menerima kawan kiteorang tu walau macam mana sekalipun perangai dia..dah laa..letih zatie nak bebel panjang2...korang tengok je la gambar kat bawah ni erkk...


mirah dan adikku..cer teka mana satu adk zatie..hik3

wif tiera...kwn paling menceriakan hati aku..

my best fren..

pasangan tunang...classmate tu..hihi

cukup pasang..upss..sumer dh b'punyer kecuali zatie..hihihi.

nak balik daaa...

Ok laa..tu je la nak share ngn korang...nanti zatie share lagi pasal kawan2 erkk...tata..


p/s:: kita akan jadi kawan hingga ke syurga...^__^





Artikel Terkait

Previous
Next Post »

2 komen

Write komen
AL AZRUL
AUTHOR
July 7, 2012 at 5:14 PM delete

sakit perut stu kelas??
bleh bygkan mcm mna korang berperang utk dptkan tandas, he3.. :)

Reply
avatar
MawardiYunus
AUTHOR
July 7, 2012 at 8:31 PM delete

sejuk hati bila tgok orang bertudung labuh :)

Reply
avatar

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :) EmoticonEmoticon