Help me!!!

by - 6:41:00 PM

Assalamualaikum...sebelum tu sila terjah sini dan sini dulu erkkk...hehehe..hurmmmm...boleh tak zatie nak mintak tolong??plizzz....zatie dah tak tau nak wat camne..bingung dah rasa pale otak neh dok pikir...adoi...korang nak tau ape??tengok gambar bawah neh...


ambik dari komen miss z..:D


Korang nampak tak kat atas tu???zatie dah puas edit...tapi tetap jadi camtu jugak...nape erkkk???ade sape2 leh tolong tak??mesti korang neh ade yang bijak pandai bab editing blog neh...tolong laa yerrr...tolong tunjuk ajarkan nape jadi camtu...bingung dah pale neh dok pikir...tak tau nak wat camner...hurmmm...zatie harap ade laa antara rakan blogger kita neh nak bantu zatie...huhuhu...

Ok laaa...nak chow dulu...daaa...



p/s:: pasal neh laaa saya tak buat komen 'Pop up' window...huhuhuhu




You May Also Like

7 komen

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)