kucing Hero

12:30:00 AM
Assalamualaikum..tonyoh kat sini dulu..cer korang tengok dulu erkk..sape tahu pasal kucing Hero neh??kucing neh glemer kot..memang glemer.sape tengok rancangan takdir kat TV3 kol 9.30 malam tadi??mesti ade yang tengok kan??zatie pun tengok jugak....kisah dia dipaparkan dalam rancangan tu..macam mana kucing ni dijumpai oleh Papa Hero..sedih kisah dia....Hero ni hanya ade 2 kaki sahaja..zatie tahu pasal kucing bila tengok video kat you tube..sangat menyedihkan..menangis zatie masa tengok video tu..


Hero

Tu la kucing Hero..sedih kan tengok keadaan dia...masa zatie tengok video pasal kucing Hero ni sangat menyentuh hati dan perasaan..tak dapat nak tahan sebak didada sehingga membuat zatie menangis...sedih melihat kan keadaan dia...berjalan melompat-lompat seperti kanggaru..sangat menyedihkan hati..sungguh kejam orang yang potong dua kaki Hero ni hanya kerana dia mengambil seekor ikan..memang tak ade hati langsung..sanggup menyeksa seekor binatang seperti ni..

Tapi ade seorang hamba Allah ni yang baik hatinya sanggup membantu Hero ni..sedangkan hero pada tu seperti melawan antara hidup dengan mati..sangat menyedihkan..dengan hanya berubatkan ubat gamat sahaja sebulan selepas tu luka Hero ni mula nampak baik..cuba korang bayangkan macam mana keadaan kucing neh pada masa tu...zatie dapat bayangkan memang sangat memilukan keadaannya pada waktu tu..Dan sekarang kucing Hero ni dah pun dalam keadaan yang baik..Hero ni jugak mendapat perhatian dari semua pecinta haiwan lagi2 pecinta kucing macam zatie neh..hehehe..kalau korang nak tahu perkembangan pasal kucing hero ni ataupun kucing2 jalanan lain boleh laa tengok blog kakimotong neh..

Ok laa yer...tata..


p/s:: berdebar tunggu result degree neh..huhuhu




Artikel Terkait

Previous
Next Post »

2 komen

Write komen
July 12, 2012 at 1:22 AM delete

ciannye dyer..
even curik ikan, x kan smpai potong
tangan dyer...
org yg wat mmg x de perikemanusiaan lgsung

Reply
avatar
Masmira Masri
AUTHOR
July 12, 2012 at 3:10 AM delete

setiap kali tgk video hero nih mesti menangis teresak2 xsangka ade manusia sanggup buat mcm tuh...dye hanya kucing kot...alhamdulillah dye bawak rezeki kat papa nyer.. semoga hero terus hidup..demnnn nk nangis rs nyer =(

visit http://myaleo.blogspot.com/2012/07/ikeaidea-untuk-pasangan-baru.html

Reply
avatar

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :) EmoticonEmoticon