Thursday, July 5, 2012

sape awak??

Assalamualaikum..



Kenapa laa awak asyik muncul dalam mimpi saya??paling tak sangka bila semalam saya mimpi kita kawen...adoi...padahal saya langsung tak pikir pasal awak pun...lagipun antara kita tak pernah tercipta kenangan..antara kita hanyalah kawan biasa..lagipun dulu awak tak pernah pun ada perasaan kat saya..dan saya jugak sedar hati awak bukannya untuk saya...perasaan saya terhadap awak dah lama hilang sejak hadirnya sumone tu dalam hidup saya...tapi kenapa sejak akhir2 ni awak asyik muncul dalam mimpi saya..kadang2 mimpi saya tu tak logik pun..dan semalam paling tak logik bila saya mimpi yang kita kawen..lagi la mengarut..tapi saya seperti merasakan perasaan saya pada awak dalam mimpi terbawak ke alam  realiti dan ia bukan lagi mimpi..

Saya terfikir..adakah hati saya kembali menyayangi awak??lepas saya mimpi tu saya asyik fikir pasal awak jerr..sehinggakan saya terlupa pada sumone tu..saya pun tak tahu nape...tapi sejujurnya..saya dah tak sanggup lagi nak ada perasaan kat awak..cukuplah dulu..saya tahu awak takkan layan hati dan perasaan saya ni..cukuplah dulu awak mengelak dari saya bila awak tahu saya ada hati kat awak..saya tak nak benda yang sama terjadi lagi...biar lah saya menyayangi sumone tu je..melainkan awak yang ada hati kat saya..tapi tak mungkin laa sebab saya tahu sape yang ada dalam hati awak tu..hurmmm...


p/s:: saya belum bersedia untuk berubah hati...hurmm..



1 komen so far

saye la ni..tak kan dah lupe (menjawap persoalan siape awak?) hehehe

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon