tiada lagi..

by - 6:12:00 PM

Assalamualaikum..zatie rasa sedih hari ni sebabnye lagi sekor kucing zatie dah mati..hurm..mati kena langgar kat kereta...sian sangat kat dia.kucing yang mati tu nama dia tatam...kucing ni kucing jantan....nampaknya kat umah zatie dah takde lagi la kucing jantan..yang tinggal hanya kucing betina je..tu pun hanya ada 2 ekor jerrr...kena cari kucing baru plak la ni...

ni la si tatam..

Lepas ni takde dah la yang nak kacau si oren lagi...si oren tu kucing betina umah zatie..si tatam ni dok gler kan si oren tu tapi si oren tu tak layan pun...soooo sad...sian kat tatam ni..huhu..



p/s:: saya tak tahu sape dalam hati awk..tapi saya harap org dalam hati awk tu ialah saya..=__=








You May Also Like

9 komen

  1. Cinta Tak Berbalas.. How sad

    * selamat berbuka

    ReplyDelete
  2. tragis cinta kucing....uhuk2

    ~Selamat Berbuka~

    ReplyDelete
  3. Al-baqo' lillah...

    huhu...takziah

    ReplyDelete
  4. ala..kesiannya kucing dia mati. nasib baik jaa x minat kucing.. hehe.. btw ayat kat bwh yg x tahan tuh...hehehe...

    ReplyDelete
  5. jom join sini

    http://anereodacandid.blogspot.com/2012/07/segmen-up-follower-by-lieya-syaira.html

    ReplyDelete
  6. sabar ye..huhuh
    teringin nk bela kucing tpi dya takut kucing..haha

    ReplyDelete
  7. la yea ke...sbr ea..hery pn ada kucing nma dia neng..mak bg :p

    ReplyDelete
  8. sian juga, but KA takut sikit ngan kucing2 ni.. salam perkenalan dari KA n dah follow u 347

    ReplyDelete
  9. kucing sy bnyk yg dah ke rahmatullah..ksian bila tgk diorang mati depan mata..ksian awk..sabar ye..

    ReplyDelete

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)