tiada lagi..

6:12:00 PM
Assalamualaikum..zatie rasa sedih hari ni sebabnye lagi sekor kucing zatie dah mati..hurm..mati kena langgar kat kereta...sian sangat kat dia.kucing yang mati tu nama dia tatam...kucing ni kucing jantan....nampaknya kat umah zatie dah takde lagi la kucing jantan..yang tinggal hanya kucing betina je..tu pun hanya ada 2 ekor jerrr...kena cari kucing baru plak la ni...

ni la si tatam..

Lepas ni takde dah la yang nak kacau si oren lagi...si oren tu kucing betina umah zatie..si tatam ni dok gler kan si oren tu tapi si oren tu tak layan pun...soooo sad...sian kat tatam ni..huhu..



p/s:: saya tak tahu sape dalam hati awk..tapi saya harap org dalam hati awk tu ialah saya..=__=








Artikel Terkait

Previous
Next Post »

9 komen

Write komen
July 23, 2012 at 6:44 PM delete

Cinta Tak Berbalas.. How sad

* selamat berbuka

Reply
avatar
nawza
AUTHOR
July 23, 2012 at 7:23 PM delete

tragis cinta kucing....uhuk2

~Selamat Berbuka~

Reply
avatar
July 23, 2012 at 8:33 PM delete

Al-baqo' lillah...

huhu...takziah

Reply
avatar
jaakechik
AUTHOR
July 24, 2012 at 6:28 AM delete

ala..kesiannya kucing dia mati. nasib baik jaa x minat kucing.. hehe.. btw ayat kat bwh yg x tahan tuh...hehehe...

Reply
avatar
Nurakmaniza
AUTHOR
July 24, 2012 at 9:58 AM delete

jom join sini

http://anereodacandid.blogspot.com/2012/07/segmen-up-follower-by-lieya-syaira.html

Reply
avatar
dyabunga
AUTHOR
July 24, 2012 at 3:53 PM delete

sabar ye..huhuh
teringin nk bela kucing tpi dya takut kucing..haha

Reply
avatar
hairy
AUTHOR
July 24, 2012 at 6:19 PM delete

la yea ke...sbr ea..hery pn ada kucing nma dia neng..mak bg :p

Reply
avatar
July 25, 2012 at 10:42 AM delete

sian juga, but KA takut sikit ngan kucing2 ni.. salam perkenalan dari KA n dah follow u 347

Reply
avatar
Noor
AUTHOR
July 25, 2012 at 12:22 PM delete

kucing sy bnyk yg dah ke rahmatullah..ksian bila tgk diorang mati depan mata..ksian awk..sabar ye..

Reply
avatar

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :) EmoticonEmoticon