Akhirnya aku dapat

4:19:00 PM
Assalamualaikum. Hari ni zatie rasa hepy sangat. Nak tau sebab ape? Sebabnya zatie dah berjaya untuk sambung degree. Betapa gembiranya zatie bila cek kat portal kemasukan pelajar UITM tadi dan bila tengok zatie berjaya dapat tawaran untuk sambung degree kat UITM dalam jurusan yang sama.




Zatie dapat jurusan Ijazah Sarjana muda sains (KEPUJIAN) (statistik). Syukur Alhamdulillah. Masih ada rezeki zatie untuk sambung belajar dalam peringkat ijazah. Memang ni lah impian zatie dan kali ni zatie akan tebus balik segala kesilapan yang zatie buat masa diploma dulu. Inilah peluang terakhir yang zatie ada. Zatie nak ucapkan terima kasih kat keluarga zatie serta kawan2 yang selama ni tak putus2 bagi semangat serta doa untuk zatie berjaya. Tak lupa jugak untuk rakan2 blogger yang disayangi. Terima kasih korang sumer.


Ok laa.. Zatie chow dulu. tata.





p/s:: mana la aku nak cakau umah sewa ni??nak dok ngan sape??hu3..








Artikel Terkait

Previous
Next Post »

11 komen

Write komen
August 27, 2012 at 5:02 PM delete

tahniah...perjalanan masih jauh..sentiasa doakan yang terbaik..=)

gudluck!

Reply
avatar
August 27, 2012 at 5:08 PM delete

alhamdulillh..moga Allah bantu ye stdy tu :)

Reply
avatar
haz
AUTHOR
August 27, 2012 at 6:06 PM delete

congrats! btw dpt smbg kt uitm mne? ^^

Reply
avatar
haz
AUTHOR
August 27, 2012 at 6:09 PM delete

ooh.. good luck yee =)

Reply
avatar
~didiey~
AUTHOR
August 27, 2012 at 11:50 PM delete

tahniah!!!
study hard ok?? masih jauh lg perjalanan awk :)

Reply
avatar
yN crEATioNs
AUTHOR
August 28, 2012 at 11:15 AM delete

wow sama la ngan yN dulu..ambik degree stats gak..bdang yg sgt mncabar tp best..blajar elok2

Reply
avatar
hazwan hairy
AUTHOR
August 28, 2012 at 2:02 PM delete

tahniah zaty..stdy elok2 ok..slmt hari raya..weee

Reply
avatar
Sha Saperi
AUTHOR
August 28, 2012 at 4:29 PM delete

alhamdulillah, good luck zatie

Reply
avatar
Hanif Idrus
AUTHOR
August 28, 2012 at 6:55 PM delete

Tahniah untuk anda kerana diberi peluang untuk menimba ilmu diperingkat lebih tinggi lagi..!!
Semoga lebih berjaya dan sukses !!

Promosi sikit……hehehe
Dijemput sertai segmen saya ini:
http://hanifidrus.blogspot.com/2012/08/hanifidrus-segmen-menerjah.html

Reply
avatar

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :) EmoticonEmoticon