Monday, August 27, 2012

Akhirnya aku dapat

Assalamualaikum. Hari ni zatie rasa hepy sangat. Nak tau sebab ape? Sebabnya zatie dah berjaya untuk sambung degree. Betapa gembiranya zatie bila cek kat portal kemasukan pelajar UITM tadi dan bila tengok zatie berjaya dapat tawaran untuk sambung degree kat UITM dalam jurusan yang sama.




Zatie dapat jurusan Ijazah Sarjana muda sains (KEPUJIAN) (statistik). Syukur Alhamdulillah. Masih ada rezeki zatie untuk sambung belajar dalam peringkat ijazah. Memang ni lah impian zatie dan kali ni zatie akan tebus balik segala kesilapan yang zatie buat masa diploma dulu. Inilah peluang terakhir yang zatie ada. Zatie nak ucapkan terima kasih kat keluarga zatie serta kawan2 yang selama ni tak putus2 bagi semangat serta doa untuk zatie berjaya. Tak lupa jugak untuk rakan2 blogger yang disayangi. Terima kasih korang sumer.


Ok laa.. Zatie chow dulu. tata.





p/s:: mana la aku nak cakau umah sewa ni??nak dok ngan sape??hu3..








11 komen

tahniah...perjalanan masih jauh..sentiasa doakan yang terbaik..=)

gudluck!

alhamdulillh..moga Allah bantu ye stdy tu :)

congrats! btw dpt smbg kt uitm mne? ^^

tahniah!!!
study hard ok?? masih jauh lg perjalanan awk :)

wow sama la ngan yN dulu..ambik degree stats gak..bdang yg sgt mncabar tp best..blajar elok2

tahniah zaty..stdy elok2 ok..slmt hari raya..weee

Tahniah untuk anda kerana diberi peluang untuk menimba ilmu diperingkat lebih tinggi lagi..!!
Semoga lebih berjaya dan sukses !!

Promosi sikit……hehehe
Dijemput sertai segmen saya ini:
http://hanifidrus.blogspot.com/2012/08/hanifidrus-segmen-menerjah.html

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon