Saturday, August 18, 2012

Salam Aidilfitri

Assalamualaikum. Pejam celik pejam celik dah nak raya kita ni. Entry ni zatie tak nak bebel panjang2. Nanti korang tak nak baca plak. Hehehe. Camner persiapan raya korang tahun ni? Mesti meriah sakan kan. Zatie biasa jerr. Beraya dalam kesederhanaan. Tapi yang penting tahun ni nak kumpul duit raya lagi laaa. Hihihi. Besar2 pun nak kumpul duit raya lagi zatie ni. Hehehe.



Di kesempatan yang ada ni zatie nak memohon sejuta kemaafan buat semua rakan blogger andai ada salah silap zatie kat korang yang mengguris hati dan jantung sepanjang zatie dalam berblogging. Semoga ukhwah yang terjalin antara kita berkekalan selama-lamanya. INSYAALLAH. Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir & Batin. Pandu dengan cermat. Ingatlah orang yang tersayang..




p/s:: menanti ucapan raya dari si dia..hurmm..=___=






4 komen

wewiit..nanti si dia ucaplah tu...

selamat hari raya awak :)

Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir Batin ^_________^

Selamat Hari Raya Aidilfitri ♥

Kalau Sudi , Baca/Komen :)

http://mynameishafizah.blogspot.com/2012/08/selamat-hari-raya-aidilfitri.html

selamat haro rayo tie. jemput mari rumoh deh :)

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon